על ממתקי היופי "אסנס" שמעתן ? - coca style

27 ביולי 2015

על ממתקי היופי "אסנס" שמעתן ?

הסטייליסטית לימור אלזמי מוזמנת להשקה הכי צבעונית ומתקתקה של המותג essence שכבש לא רק את העולם כולו אלא את ישראל הקטנה.

אז כן אני מודה קבל עם ועדה שאני הייתי מאלה שחיכו למותג essence ורצו שהוא ינחת כבר בארץ.. והכל למה.. כי לפני כמה שנים קבלתי ליפ גלוס מהמם בטעם גלידה ונשאר לי ממנו זיכרון וטעם מתוק , ושראיתי את הפרסומים שהוא אמור להגיע התייצבתי יום יום מחכה לראות מתי יגיע הליפ גלוס וכל פעם שבאתי שומו שמיים לא רק שאין ליפ גלוס אלא יש סטנד ריק  ... מאז כבר הצליחו למלא שוב ושוב את הסטנדים ואני יצאתי עם מספר פריטים שאני מאוד אוהבת אותם... אבל את הליפ גלוס גלידה עדין לא ראיתי.. מה שמסביר שיש דברים שלא עושים עלייה לישראל נו מנחמת את עצמי שאולי הליפ גלוס לא כשר חחח.. ( צוחקת !! )
 

כל הסיבות למה לקנות essence בארץ - 


1. מחיר שווה לכל כיס - איכות גבוהה של המוצרים במחירים נמוכים במיוחד לצורך דוגמה ב 100 שח את יכולה לקנות בממוצע 6 פריטים ויותר.

2.  טרנדיות וחדשנות -כל תקופה / חג  יש להם קונספט של קולקציה חדשה צבעונית יצירתית. 

3.  אידאולוגיה -מוצרים שלא נוסו ע"י בעלי חיים.
4. מתאים לנערות לאיפור ראשוני גם הגוונים מאוד עדינים ולדעתי מותאמים לקהל יעד זה , הסמקים וצלליות בגווני בהירים וממש מתאימים.
5. פריטים מומלצים ונבחרים - אז אם את לא נערה שבטוח כבר התיק איפור שלך מלא רק בessence אני ממליצה מאוד על המוצרים עם "אפקט הוואו" צלליות לעיניים  עם גימור מטאלי, אודמים עמידים מאוד, ומייק אפ אוורירי  וקל למראה טבעי. הלקים שלהם איכותיים מאוד ומתייבשים מהר מאוד הברונזר שלהם הורס נותן לי מראה שזוף כאילו חזרתי ברגע זה מהים, מסקרה מעבה ריסים ויש שפע של מוצרים טובים.
 
המוצרים המיוחדים של essence לעולם לא אכזבו אותי ותמיד הצליחו להפתיע וליצור מראה מושלם עבור העיניים, השפתיים, הפנים והציפורניים שלי; ממליצה בחום לא רק לנערות .
 
באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320
 
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי