איך לשמור על שיערנו בקיץ ?! - coca style

5 ביולי 2015

איך לשמור על שיערנו בקיץ ?!

הסטייליסטית לימור אלזמי מפנקת בפוסט שמוקדש לכל היפות ששיערן חשוב להם ורוצות לשמור עליו מכל משמר.

כולכן יודעות שבמקרה שלי עיצוב שיער זה חלק מהסטייל שלי , ותמיד אני נשאלת מה אני עושה בשיער? עם איזה תמרוקים לשיער אני משתמשת ? ואיך  שומרים על השיער גלאם?
אהובות שלי ,דאגתי לכן לפוסט זה משתי סיבות, סיבה ראשונה בגלל השאלות שלכן מה אני עושה בשיער והסיבה השנייה נעוצה  בעקבות מחקר שקראתי על נשים רבות שמכריזות על עצמן כבעלות שיער פגום בעוד ששיערן אינו פגום. ומכאן הבנתי ששורש הבעייה היא שאין באמת פוסט ממוקד מה צריך השיער? איך לשמר ? מה לקנות? 
כשאת נמצאת במספרה את מקבלת את ההסברים האלו ,ובדר"כ ההסברים לא באים לחינם ואת על הדרך קונה מוצרי טיפוח וטיפול לשיער בכסף רב.
אז דאגתי לכן ל"טיפול אמפולה"- טיפול משקם, מרוכז ואינטנסיבי , שבסופו השיער שלכן יקבל מרקם משי ומלא ברק וכבר לא יראה וירגיש כשיער פגום ויבש .
 
בימים החמימים האלו שכולנו מבקרים בבריכה ובים , אנחנו פוגעים בשיער שלנו ,בברק ובלחות, ולצערי יותר מכל הורסים את שיערנו.

הנבחרת שלי לשיער היא נטורל פורמולה , מותג טיפוח השיער המוביל בישראל , בחברת נטורל פורמולה מפתחים מוצרי השיער  ומעניקים פתרונות המקצועיים ביותר , מוצרים שהיו בעבר קיימים רק במספרות כיום קיימים גם במדפי הרשתות. כך שכולנו נוכל ליהנות מפתרון שיער מקצועי ועכשווי.


אז איך נשמור על שיערנו ונעניק לו יופי וגלאם ?!

1. שלב בסיסי -הוא שימוש קבוע בשמפו , ומרכך - כל מוצרים אלו יוצרים שכבת הגנה לשיער- עדיפות למוצרי שיער נטורל פרומולה מסדרת "טיפול אמפולה"
2. מסכות - על מנת להגן על שיערנו יש להשתמש בקביעות במסכה שמעניקה לשיער שלנו שכבת הגנה מפני כלור, והמליחות שקיימים לרוב בבריכה ובים וגם מקרני השמש הצורבות את שיערנו.
3. סרום האמפולה -מעניק חיוניות וברק , ומרגע שאתן תתחילו להשתמש באוצר הזה , אתם תתמכרו. 

ועוד בונוס לפן מושלם -לכל אלה שעושות פן  ורוצות להחליק בקלות , בלי שהשיער ישרף , ולתק תק את הפנפון בזמן קצר- ממליצה מאוד מברשת בעלת ראש תרמו קראמי- טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לאגור את חום הפן במרכז המברשת ובכך ניתן להגיע לתוצאות החלקה ועיצוב טובות יותר.

אז שמרו על שיערכן ונפנפו בו ...
באהבה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320 

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי