איך הופכים רימון ל"רימונדה " - coca style

27 ביולי 2015

איך הופכים רימון ל"רימונדה "

הסטייליסטית לימור אלזמי מביאה לכן סיפור היסטורי על החג הכי רומנטי "ט"ו באב" ומציעה לכן מתנה רימונית רומנטית.

אז למי שלא יודעת קצת הרבה לפני שהמציאו חברינו בגולה את הולנטיין דיי , ההיסטוריה התנ"כית שלנו כיכבה ברומנטיקה חג "ט"ו באב" , זהו חג בו חוללו בנות ישראל הרווקות בין הכרמים לאור הירח על מנת למצוא את בחיר ליבן , כולם עם זר פרחים על הראש ושמלה לבנה מרקדות בין הכרמים נותנות במבטים ומחכות שהאביר יזמין אותם לריקוד , וכאן זאת הפעם הראשונה שאני מבינה מה זה "טיזיניג"- או במילים יפות יותר - "לעשות לו עיניים".
 

אז עם כבר עסקינן בכרמים ובאהבה אני חייבת לספר לכן על  כרם הכי ייחודי שזכיתי להכיר ולראות, ששייך ליקב רימון המתמחה בפיתוח מוצרים מתמציות הרימון .שאומרים "מלימון אפשר לעשות לימונדה" זה משמעות מאוד צרה לעומת הרימון כי מהרימון אפשר לעשות "רימונדה" לפנים ולגוף ולנפש.
 
הדת היהודית שלנו נותנת לרימון יחס של כבוד ,הוא אחד משבעת המינים ולא סתם לרימון יש מעלות ותכונות בריאותיות, ריכוז גבוה של נוגדי חמצון, היכולת של הרימון להאט הזדקנות ולחדש את העור.
יקב רימון הבין זאת וייצר ליין של מוצרי קוסמטיקה בריאים וטבעיים סדרת  POMEGRANATE

בליין יש אינספור מוצרים מלאים שיק סטייל וריח מהפנט - המוצרים שנמצאים אצלי באמבטיה הם:
הם: ג'ל רחצה בריח רימונים ,ושמפו בריח רימונים, סבון מוצק פיליניג לגוף - חייבת לציין שהם מריחים נפלא ומדהים ואותי מעניין איך לא חשבו על זה קודם.
בשידת הקוסמטיקה שלי - בכבוד גדול מונחים קרם לחות אנטי -אייג'ינג ליום מעושר בתמצית רימונים וגם קרם עיניים מתקן מעושר בתמציות רימונים , אני מהופנטת על הריח , מאז שיש לי את שתי הקרמים הללו אני יותר מקפידה , התמכרתי למרקם נספג בקלות ורואה שיפור בקמטוטי הבעה שלי.

אם אתן רוצות להתפנק כמוני או לפנק במתנה מקורית זה המקום , זה מסוג המתנות שיזכרו לך לכל החיים - יקב רימון
 
 
שיהיה לכולנו חג ט"ו באב שמח
קדימה חוללו בשדות ובכרמים , נפגש שם אני בשמלה לבנה עם זר פרחים על הראש.
 
באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית.
052-8209320
 
 
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי