ולנטינו ולנטינו מי היה מאמין? - coca style

5 ביולי 2015

ולנטינו ולנטינו מי היה מאמין?

הסטייליסטית לימור אלזמי מציגה את השיק הכי צבעוני שיש בעולם האופנה , ומביאה את הטרנד הבינלאומי של ולנטינו -מצעד הגאווה של עולם הסטייל.

מאז ומתמיד ולנטינו מביא צבעוניות ונשמה בכל צבעי הקשת , אז אם אתן רוצות להראות נועזות וצבעוניות, אני ממליצה לך להסתכל על הקמפיין של עונת נופש והחופש של ולנטינו , טרנד צבעוני שהתחיל באביב ובקיץ הוא מבסס את מעמדו.
 

איפה ניתן לראות את "טרנד הצבעוניות" של ולנטינו ?

לקים  של אסנס - essence
לאסנס יש מבחר לקים עם צבעים מטריפים, שמאוד מזכירים לי את צבעי הקשת של "ולנטינו ", הסדרה המומלצת היא  'לצבוע ולצאת' ('colour & go') יש את הגימור האהוב עליי שהוא נראה ג'ל ,מה גם הייבוש קצר, ויוצר ציפורניים מטופחות ומושלמות באופן מיידי.
בתור אחת שיש לה סלסלה עם לקים כייף לרכוש את הלקים של אסנס כי  הפקק הוא בגוון הלק ואז קל יותר לשלוף את הלק מהסלסלה.

עוגת יומהולדת בהשארת ולנטינו-
עוגת ה-Rainbow  או בכינוייה בארץ "קשת בענן " התגלתה בבלוג One Charming Party, ומאז מציפה את כל הרשת , התאהבתי בצבעוניות שלה , ובדמיון המושלם לולנטינו ,אז מעולם לא עשיתי אותה ומעולם לא טעמתי אותה, אך  אני בטוחה שאחת הקוראות המתוקות שלי תפתיע אותי בעוגת הולנטינו הזאת,תמורת סטייל אישי..יאלה תתנפלו עליי בעוגות ולנטינו.

תיקים ונעלים - במקס קניון ערים בכפר סבא  ישנו יריד וינטג' מרקט נוסטלגי, עם תכשיטים ופריטי אופנה
בימים חמישי שישי , שם מצאתי את התיק בהשראת ולנטינו ,הבחירה שלי היא להיכנס לדוכן הכי צבעוני שיש של נטליה אביזרי אופנה , אשר מייבאת טרנדים מהעולם במחירים הוגנים , כמו התיק בהשראת ולנטינו ( לא מקורי של ולנטינו) היא מפזרת  צבע ,סטייל, ונוחות דרך התיקים ושכל אחת תמצא בדיוק את התיק שיתאים לה.

ונסיים בשיר של גלי עטרי -ולנטינו... שנשבעת שהוא מתאים לי בדיוק לטרנד "הולנטינו שלי" שכובש את היבשת.
"איך כבשת בסערה את היבשת
נסיך החלומות של כל אישה,
ובקסמך נערות נפלו ברשת,
יצאו מדעתן ללא בושה? "



באהבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי