המאבק לסטייל ולשוויון אופנתי - unisex - coca style

16 ביולי 2015

המאבק לסטייל ולשוויון אופנתי - unisex


הסטייליסטית לימור אלזמי יוצאת במאבק סטייל לשוויון אופנתי ומצהירה כי יש לדרוש לשוויון בין המינים , להפסיק עם האפלייה ולהבין שסטייל זה יוניסקס.

אז אני מזמינה אתכן סוף סוף ליום בחיי שיחשוף אתכן לצילומים  לקמפיין ויראלי של חברת EMBOSS אשר ידועה בהעברת מסר מאחורי כל קמפיין שלה, הפעם הקמפיין יעסוק בשוויון בין המינים ובין טיפוסים שונים- וקבלת השונה.  כל אחד מאיתנו חייב לקבל אחד את השני , כולנו שונים וזה דבר טוב !!
 
מותג של תכשיטים חברת EMBOSS משיקה בימים אלו את מותג בד נוסף The Duchesses מותג המביא עמו רוח בינלאומית של שיק אופנה סטייל ואורבניות עם סגנון בלתי מתפשר, טרנדים אופנתיים הנגישים לצרכנית הישראלית בתכשיטים דרך קולקציית השעונים והתכשיטים אשר מזוהים כיוניסקס, על ידי החלפת רצועה ורקע בשעון ניתן לעשות התאמה מושלמת ואישית.
ונותנת טעימה מהקולקציה ההורסת של The Duchesses ו EMBOSS  מקווה שהיד שלי מדגמנת בצורה הטובה ביותר , אני רק יכולה לגלות שהיד שלי שווה חצי מיליון שקל ( כן תנשמו - וזה לא שלי ) .


The Duchesses




 
 
The Duchesses
 
EMBOSS
  
חברת EMBOSS בוחרת בפרזנטור ישראלי, טום באום , מצלצל לכן (יא כן מהמירוץ למיליון ) , אז הפעם כדיי שיהיה לכן יותר מעניין  ומצחיק עשיתי עם טום באום שיחה צפופה על המותג ועל שיוון בין המינים מצרפת לכן סרטון על יום בחיי בצילומים של אמבוס.
 
 
 

נסיים בשאלה לי אליכן,  אם הייתן יודעות שיש שעון שעולה 40,000 שקל שהוא מדהים ונוצץ מלא יהלומים והוא יוניסקס משמע גם לך וגם לבעל הייתן קונות ?!
מבחינה כלכלית מדובר בסכום לא מבוטל אבל בהנחה שכולנו עושות חשבון של "עלות מול תועלת" אז זה שווה את הכסף , אל תתלהבו הוא עדין לא שלי, מחכה לבעל כדיי שישתלם יותר.. חחח .
 
נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 
 
 
 


 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי