תחזית חורפית לשנת 2016 - coca style

24 באוגוסט 2015

תחזית חורפית לשנת 2016

הסטייליסטית לימור אלזמי מתייצבת בתצוגת האופנה "פקטורי 54" ומביאה את הטרנדים החורפיים שיעשו לנו את החורף למושלם וחמים.

טוב אז כן אני לא בנאדם של חורף, ואני ידועה כאחת שאוהבת קיץ ושמש, ותמיד מרגיש לי שכולנו הרבה יותר יפים בקיץ, אבל הפלוס הכי גדול בחורף שבחורף אנחנו נראים הרבה יותר שיקיים כי יש את כל אפשריות האקססוריז ללוק המושלם.
 החורף הזה מבטיחה יהיה עבורי קצת שונה ואחר, כי העמסתי מברצלונה פיסים של בגדי חורף נדירים ועכשיו אני צריכה להוסיף עוד ועוד כי אחרי התצוגה של "פקטורי 54" נפתח לי התיאבון .
 
אז כל ערב אצלי זה שגרת פינוקים- "לימור המגזינים והפינוקים הקטנים" , כל יום אני מסמנת בדף אחר של המגזין וי קטן שאומר נקרא, ומחכה שיהיה לי שתי ויים שזה נקרא ונרכש , חחח בהשראת הווצאפ.
 


פקטורי 54 זה הבית של כל המותגים שאני אוהבת , כל התמונות המהממות שיש במגזינים יש גם בפקטורי 54 , שאני מגיעה לשם אני צריכה לעצור את הנשימה לכמה רגעים ולהתפלל שאולי שכחתי את הכרטיס אשראי כי הכל אני רוצה.
 
פקטורי 54 תמיד מצליחים להפתיע אותי בתצוגות אופנה שלהם , זה מסוג הבגדים שאת יכולה לרכוש ולהיות בטוחה שהם ילוו אותך חיים שלמים מאחר שפקטורי 54 מביאה אופנה נצחית קלאסית תמידית.
 
אז מה יהיה לנו בפקטורי 54 -  החורף הזה יהיה חורפי ומצועף עם הרבה שכמיות קרדיגנים גקטים הורסים ובלייזרים מדהימים, כמו כן האקססוריז יהיו בעלי ניטים מיוחדים , פרנזים ומלאי גוסי קוטור ומייקל קורס.
כמו כן תשלוט קולקציית דנים מרשימה מחולצות גינס,מכנסי גינס ואוברולים נדירים.
הצבעים החורפיים שישלטו הם חרדל,כורכום, ירוק,בורדו, כחול , ושחור זה הכי חורף שיש.
וכמובן עכשיו תורי לתת לכן טעימה לצעוק לשמיים "שירד עכשיו גשם " !! 
 
פקטורי 54 לגבר
פקטורי 54 לאישה
 
מי באה איתי לסיבוב קניות חורפי ?
באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי