מה פאשניסטה לובשת בברצלונה?! - coca style

21 בספטמבר 2015

מה פאשניסטה לובשת בברצלונה?!

הסטייליסטית לימור אלזמי מטיילת בברצלונה ומביאה לכן את הלוקים שגרמו לספרדים להתבלבל. אז בטיול חשבו שאני צרפתייה, איטלקייה, ספרדייה , וישראלית זה לא היה אופציה מבחינתם , אז אולי בגלל הגנים המשובחים שזכיתי או הסטייל שאני "עובדת עליו שנים ", אבל אני יכולה לצעוק בקול רם וגבוה "אני פאשניסטה ישראלית גאה".

אז אספתי לכן לוקים מעניינים של אופנת רחוב שלי  ותסרוקות שיער שונות , בתוספת של אקססוריז נלווה הפכתי בין רגע לתיירת הסטייליסטית ברחבי ברצלונה.
בטיול הזה הייתי הכל מנערת הפרחים , לאישה הקלאסית, קג'ואל סטייל ונהנתי כל בוקר להתלבש לבוקר חדש עמוס בסטייל. חייבת לציין שאצלי לארוז מזוודה זה לא אחת שתיים כי אני צריכה להנדס את ההופעה מראש איזה בגד? עם איזה תכשיט?! - הבחירות הקשות שניחנת בו כל פאשניסטה!
תמיד אני אומרת שכדיי להקפיץ לוק צריך להשקיע בפריטים הקטנים.
מה האקססוריז ואביזרי חובה שהקפיצו לי את "הופעה התיירת " לשחקים -
מניפה עם שיק וסטייל הורס - שעם כל הכבוד לכל הרקדניות פלמנקו לאף אחת מהן אין כזאת,  זאת המניפה של כריסטינה אגילרה ועכשיו היא שלי , של המותג FANCY Hand Fans  , ניתן להזמין כאן.
נעל שטוחה נוחה של טומס עם נצנצים מיוחדים כדי להיות תמיד בסטייל , הנעל ההורסת הזאת מישראל מג'יפה תל אביב.



ספר תרבות וסטייל
מפה כי זה חלק מהפוזה
בגד ים הורס ,מצלמה וכובע

איפה פאשניסטה מטיילת בברצלונה -
חובה להיות בקניון מארה מגנום שנמצא על קו החוף בצמוד לנמל , קניון מרווח - קצת יקר יחסית לשאר הקניונים.
קניון ארנה הוא מרכז קניות מדהים עם מותגים בינלאומים הקניון ממוקם בכיכר אספניה,אני ממליצה להגיע בשעות הערב כי בשעות הערב יש מעלית 360 שלוקחת אותך לנקודת תצפית של כל העיר וככה את מרוויחה גם שופיניג וגם תיירות.
מרכז הקניות Gran via 2 הוא מאוד קרוב לכיכר אספניה קניון יחסית קטן שתי קומות כל המותגים הבינלאומים ,יחסית הוא מקום שקט ופחות תיירותי לשם מגיעים המקומיים ולכן הוא זול יותר.
מרכז הקניות לילה האמת שלקניון הזה כבר הגעתי עייפה אבל הייתי חייבת לאזן כוחות בשביל חנות "פרימק" שנמצאת שם, האמת שהקניון מדהים , אך באמת שלא עפתי על החנות "פרימק" כמו שכולם עפים.
ולדעתי המקום הכי שווה בקטלוניה הוא שדרת "לה רמבלה" שם ניתן להנות מאינספור חנויות כל מטר וחצי יש דיזגואל החנות הכי צבעונית ותוססת, זארה פול אנד באר ומנגו ומותג נוסף שתמיד בסילים משמעותיים "לפטיז", כמו כן בין השיטוטי קניות אפשר לדפוק לנו על השכם ולהיות עם גאוות יחידה ישראלית בר רפאלי שמככבת בקרולינה לימקה , כמו כן דוכני הלקים האקספרס של laka על המפה, פריימר ים המלח( עשה לי טוב בנשמה לראות את זה;במיוחד אחרי ביקור שלי במפעל פריימר )
ואם בא לכן עוד חוויות ממני ,ולא ראיתן את הולוג שלי בברצלונה אז אתן מוזמנות לראות - תהנו !!

טיפ למשתוללות קניות חשוב חשוב לקחת קבלות להחזרי מיסים ,מי שעושה קניות תשמח לקבל כמה שטרות של יורו בחזרה !!

באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי