המדריך לקניות בדיוטי פרי - coca style

16 באוגוסט 2015

המדריך לקניות בדיוטי פרי

הסטייליסטית לימור אלזמי טסה לחו"ל וכבר במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג התחילה לבזבז את הכסף לטיול , אז כדי שלא תתפזרו ותגיעו למטוס בלי דולרים ,הכנתי לכן מדריך מה בדיוק כדאי לקנות בדיוטי פרי ? ואיזה הפתעות מחכות לכן שם? 

 מה כדאי לקנות בדיוטי פרי?

1. Bath & Body Works
חיכתה לי הפתעה נוסטלגית ומרעננת , הכל התחיל לפני יותר מ 13 שנה הייתי חיילת משוחררת טרייה שעשתה מעודפת בבית מלון בארוחת בוקר . כן כן בעברי הייתי מלצרית בסטייל חחח ומידי בוקר היו מגיעים אליי תיירים וכל אחד עם ריח אחר ונעים יותר , ואני בשיא חוצפתי הייתי שואלת מה זה הריח  ההורס הזה? וכל פעם היו עונים לי  Bath & Body Works ...ואני הייתי עושה פרצוף מסכן ואומרת  שבישראל אין לנו ..ובבוקר שלמחרת כבר הייתי מקבלת סטוקים של חציי בקבוקים של  Bath & Body Works  ..השמחה הייתה כפלה ומכופלת כל יום שמרחתי מוצרי Bath & Body Works היה חגיגה וידעתי שבזמן מסויים החגיגה תסתיים, ואכן כך גם שעזבתי את העבודה הייתה משחדת חברים שטסים לחול עם רשימה מדויקת מה אני רוצה , שהוריי חזרו מארה"ב היו צריכים לשלם תוספת משקל רק בגלל הסטוקים שקנו לי.
עכשיו למה אני מספרת לכן את כל זה כי מהיום אני לא צריכה לבכות לאנשים או לשחד אנשים היום אפשר להשיג זאת במרחק נגיעה כאן בישראל ,חברת הענק האמריקאית Bath & Body Works, נכנסת לראשונה לישראל ומוצריה ישווקו בבלעדיות במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג.
סדרות הטיפוח המומלצים שלי - JAPANESE CHERRY BLOSSOM ;  TWILIGHT WOODS  ;  VANILA SUGER ;  PINK CHIFFON 12 ; MAD ABOUT YOU ; SWEET PEA  ועוד רבים וטובים .
בסדרות טיפוח יש קרמי גוף וידיים , סבוני ידיים, ונרות והכל בריחות שנשארים יום שלם.
נ.ב
דרוש נסיך שעובד במפעלי Bath & Body Works שימצא לי איכשהו את הקרם של plumeira שאזל במלאי ואפילו את הסטוקים של ebay סיימתי ..פליז תעשו זאת שוב !!!
 
2. estee lauder-  את אסתי לאודר אני מאוד אוהבת גם בקוסמטיקה וגם בבישום, האהבה שלי עם אסתי לאודר התחילה בבושם  פלזר אקזוטיק וממשיכה בבושם  החדש של אסתי לאודר modern mouse la rouge  - אז אם כבר לקנות בשמים אז זה רק בדיוטי פרי , כי תמיד יש מבצעים של הדיוטי פרי קונים 3 והרביעי מתנה אז אם כבר מבצע למה לא לנצל ולקנות את כל הסדרה המהממת של   modern מבית אסתי לאודר ,  אז מדובר בשלושה בשמים שהם  בעלי ניחוחות אביבי, פרחים ופירותים, מעין זר פרחים של אמבר וורדים, בושם שמעורר זוהר תחכום וביטחון ., העיצוב של הבקבוק האדום מדהים וקלאסי, כבר מהתזה הראשונה את מרגישה קסם של חושניות וסקסיות, זה מהבשמים שאת מתיזה על עצמך וכולם יודעים שאת בסביבה .
נ.ב - צילמתי לכן את הבשמים של אסתי לאודר מתוך המתחם בדיוטי פרי ,וראו איך האנשים עפו עליו.. ואם אתן סקרניות איפה הבשמים שלי..אז תדענה שעוד לא פרקתי מזוודות- מי בא לפרוק איתי ?
 
3. טום פורד - בתור מעצבת אופנה אני חייבת לפרגן לקולגה שלי טום פורד, נתחיל בזה שהוא חתיך הורס ,ואיש עסקים מומלח אשר המציא את עצמו גם בתחום הקוסמטיקה, הבשמים והאיפור, אז להיות במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג ולא להסניף את הבשמים לא בא בחשבון - התמכרות!!!
 
4.שאנל - בתור מכורת קוקו שאנל לעולמים אני לא יכולה לא להתייחס לבושם הממלכתי !! ושאנל אני קונה רק בדיוטי פרי הסיבה לקנות שאנל רק בדיוטי פרי היא כי רק שם יש טסטרים מלאים של הבושם שאנל, בארץ מביאים לנו בקבוקים ריקים שאת צריכה ממש להתרכז כדיי לנשום טיפה מהבושם, מה גם שבתחום האיפור והטיפוח יש סטנד מלא בכל טוב , אבל הכלל שלי שבכל טיסה קונים שאנל אחד !! (בשביל לא לרוקן את הארנק חחח).
 
5. אייזנברג פריז - מותג טיפוח ובשמי יוקרה , חדש מאוד בארצנו , נמשכתי למותג כי המותג משלב אומנות ,תשוקה וניחוח מעצים , המיוחד במותג שיש בו תרכיז של תמצית בושם שנשארת לאורך זמן , שמתי שפריץ בטיסה ואחרי כמה שעות ששכחתי בכלל מהבושם שאלו אותי מה שמתי ואז נזכרתי בבושם, מה שאומר שאני חייבת לטוס שוב ולבקר במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג כי זה בלעדי רק שם, ורק בשביל הלצה שתדעו שהתזתי על עצמי בושם של גברים חחח, לא כזה עקרוני ,מזמן אני אומרת שבענייני בשמים זה יוניסקס.
 

אני יודעת שדי בזבזתי לכן את הכסף אבל שטסים צריך להנות כמה שיותר, והנאה זה גם לפנק לפנק אז תתפנקו לכן !!

באהבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

 




2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי