מה אפשר למצוא בחנות ברשקה ? - coca style

12 בספטמבר 2019

מה אפשר למצוא בחנות ברשקה ?

הסטייליסטית לימור אלזמי מגיעה להשקת הפתיחה של ברשקה- Bershka  ומספרת לכן על ברשקה "מייד אין יזראל" .

שמלה שחורה קטנה של ברשקה


אז נכון שרק חזרתי מברצלונה ושם כל מטר וחצי יש ברשקה , ואמרתי לעצמי שברגע שאני מגיעה לארץ אני לא נכנסת לחנות הזאת יותר ,לא בגלל שאני לא אוהבת אלא בגלל ששאבתי אותה לעורקים ואני יודעת בע"פ את כל הקולקציה שלהן, אבל כנראה שאני "קלת דעת" בעניני סטייל ולא רק שהגעתי בהפגנתיות אלא גם יצאתי עם שקיות .
אז מה אתן חייבות לדעת על הקולקציה של ברשקה-

קודם כל מראש תדענה שהעונה הקולקציה של ברשקה אורבנית, צבאית, אתנית והבוהמית.
בקולקציות ישנם חומרים כפריים כמו זמש, אשר ניתן למצוא משולבים במעילים, שמלות וחולצות, וג'ינסים בשילוב קרעים .
במונחי הצבעים לעונה זו, הקמפיין יתמקד בצבעי חאקי, שחור וגווני אפור בשילוב צבעים נטרליים.
נבחרת הבלוגריות
ההמלצות שלי להגיע לשם עם נעל נוחה, וויזה פתוח כי בטוח שתפרפרי מתא הלבשה למתלי הבגדים ובטוח שתגיע לקופה עם פריטים מהממים! 
הרבה פעמים נוטים לחשוב שברשקה זה יותר סגנון ספורטיבי, קג'ואל, יומיומי אך גם שמלת ערב שחורה ניתן למצוא שם, קוקו שאנל אהובתי אמרה שכל אישה צריכה "שמלה שחורה קטנה" , לדעתי בימינו שלכל אישה יש כמה שמלות שחורות קטנות, צריך להוסיף שכל אישה חייבת שמלה שחורה קטנה של וואו מאיפה?! אז השמלה שלי מברשקה.

אז כמו שאתן רואות החורף העמסתי בפרנזים, ה"טיפת גשם הראשונה" אני על פרזים.

יום יבוא ואני רואה בדמיוני שברשקה תהיה בכל פינה בארצנו.
באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי