סערת הרשת - מה המידה שלך ?! - coca style

2 באוגוסט 2015

סערת הרשת - מה המידה שלך ?!

הסטייליסטית לימור אלזמי מתארחת  בדיון מלא אמוציות על הדבר הכי רגיש אצלנו הנשים "מידה" .

זה לא סוד בשנה האחרונה יש המון התלחשויות סביב ה"מידה" הנשית. אני מרגישה
ש"זכיתי" להיות נוכחת בפאנל בנושא דימוי גוף ,ומה הכוונה "זכיתי" ?!
כבר שנים אני מרצה על תדמית ונראות ובכל הרצאה שלי קמה משהי מהקהל ואומרת לי שהיא מרגישה שונה אחרת ופחות יפה והכל בגלל שהיא שתי מידות מעליי, ואני תמיד דוהרת לתוך "רבדים פסיכולוגים" כדי להסביר לה שהיופי שלה זה לא המידה שלך אלא הקסם שבך.

אז מה היה שם ולמה התלהבתי, השקה למותג כלשהו זה  בדר"כ פרזנטציה על הקולקציה, קאווה, נשיקות ,צילומים ויאלה ביי נפגש בהשקה הבאה.  אבל הפעם זה היה משהו אחר דיון מרשים והכל בזכות רשת המשביר לצרכן למותג הספרדי הבינלאומי " PUNT ROMA- פונט רומא".
הרשת הביאה דיון עם אושיות בארץ בנושאים של " האם נשים בכל מידה הן "נשים אמתיות"? ומהי תרומת התקשורת לדימוי הגוף של נשים בכל המידות?
דימויי גוף ביטחון עצמי התקשורת והקמפיינים הפרסומיים.
בהשתתפות השרה לשוויון חברתי, הגב' גילה גמליאל, הדוגמנית מעיין קרת, חוקרת האופנה ד"ר שוש רוז מרזל  (שזכיתי להכיר אותה מבצאלאל והיא מהממת ) , הסופרת והעיתונאית ענת לב-אדלר, המנחה והמלהקת אמירה בוזגלו, הצלם וסוכן הדוגמניות עדי ברקן והעיתונאית רותם איזק, המנחה שרון כידון.
זה נכון שכיום יש את קרדשיאן וביונסה שהן מייצגות נשים עסיסיות ונשיות , אבל ביום יום בחברתנו כל אישה שהיא קצת סוטה במידה מרגישה שהיא סוטה מהכלל.
וזה משפיע על איך את תופסת את עצמך כאישה. משפיע על ביטחון העצמי .
יש כמעין "מכבסת מילים" בכל ענין של מידה בליהוק עדין מחפשים יפה ורזה, בכתבות שער בעיתונים הגדולים לרוב האישה המושלמת תהיה רזה.
וקיים מודל לקויי של רציונל להיות מושלמת בקרב כל הנשים.
רשת המשביר לצרכן אשר מייבאת בלעדית את מותג הספרדי הבינלאומי " PUNT ROMA- פונט רומא"  מציעה סוף סוף דרך נפלאה ונשית להרגיש טוב עם עצמך , "להראות יפה בכל מידה" מתוך מטרה לתת מענה אופנתי ועדכני לנשים כולן, ללא קשר למספר המידה שלך.
 
ההיבט האופנתי בפאנל הזה הוא שכל אישה באשר היא, יכולה להיות אופנתית ומעודכנת ולבחור נכון את הפריטים המרכיבים את מלתחתה. הקולקציה מאופיינת מהשראות ומגמות אופנה טרנדיות ומשלבת סטייל ואלגנטיות. קולקציית הקיץ שואבת השראה ממגמות האופנה הבינלאומיים המובילים, טרנד המלחים, עם מגוון הדפסי פסים, טרנד ה דנים (DENIM) ג'ינסים בטכניקות שטיפה עם הדפסים, רקומים ואפליקציות. השפעות הטבע באים לידי ביטוי בהדפסים שונים.
 
יקירותיי אני מאמינה שלכל אישה יש את הקסם שלה.. תמשיכו לכבוש בדרכן .
 
באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי