מה האודם שכובש את הצרפתים,ואותי ?! - coca style

6 באוגוסט 2015

מה האודם שכובש את הצרפתים,ואותי ?!

הסטייליסטית לימור אלזמי מציגה את האודם הכי פריזאי "קולור ריש" ומספרת מה יש באודם שההצלחה שלו קיימת כבר 30 שנה.

 
 
אותי לימדו שאם משהו טוב לי אני נשארת  איתו לתמיד !!
חברת לוריאל השיקה 30 גוונים חדשים בהתאמה מושלמת לכל אישה, זה ידוע מידי שנים שבאודמים יש חומרים רעילים ולכן אני מאוד נזהרת וקונה רק אודמים ממותגים מאושרי משרד הבריאות.
 
 למה קולור ריש  של לוריאל , ולמה הוא המועדף עליי?!
אז לא נתייפייף בראש ובראשונה בגלל שהאודם בצבעים שאני אוהבת , צבעים עוצמתים, אינטנסיביים, יצירתיים, מלאי חיים וזוהרים.
וכמובן מבחינת מרכיבים שזה כולל ויטמין E, אומגה , פורמולות לטיפוח השפתיים
 
 
 
ואם כבר עסקינן בלוריאל כבר התנסיתן באפליקציה המדהימה שלהם כי אם לא זה הזמן להתחיל לשחק.
אז נותנת לכן תמונות אווירה כדיי שתבינו שאודם של לוריאל אצלי הוא פק"ל כיסים ולא רק עוד פוסט חח!

 
באהבה ענקית
לימור אלזמי - יזמית אופנה 
 סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי