האם חברת האופנה גולף מתחזקת?! - coca style

26 באוגוסט 2015

האם חברת האופנה גולף מתחזקת?!

הסטייליסטית לימור אלזמי מספרת לכן על תצוגת   האופנה של רשת "גולף" ומציגה לכן תצוגה מיוחדת שלא נראתה בארצנו מעולם.

אז השבוע התייצבנו אושיות אופנה, סטייליסטים, בלוגרים, ואנשי התעשייה כדי לראות מה הדבר הבא שמביאה גולף לארצנו ?!

הקונספט של התצוגה היה "תצוגת אופנה דיגיטלית", כן אני לא צוחקת אתכן ישבנו כל אחת במקומה וממולנו הונחו מסכי ענק ואז אני רואה דוגמניות על המרקע הולכות על מסלול, והמתנתי לרגע הזה שהדוגמניות יצאו לבמה ולא האמנתי "נדה"- אין דוגמניות , לא הבנתי למה הביאו אותנו מקצוות הארץ וכל זה כדי שנראה "תצוגה דיגיטלית" , לא יותר פשוט לשלוח לי את "התצוגה הדיגיטלית" למייל, אבל אז נפל לי האסימון זה בדיוק מה שגולף רצו להעביר - אנחנו לא כמו כולם, אנחנו שונים, אחרים, ואמיצים- ואז התאהבתי בהם.
 
תצוגה דיגיטלית על מסכי ענק



אז רק שתדעו שבסוף ה"תצוגה הדיגיטלית" יצאו הדוגמניות והדוגמנים במחיאות כפיים סוערות, והרי טעימה קטנה לפניכן על הקולקציה החורפית של גולף-
 

 

מה הקולקציה של גולף לחורף הקרוב-
אז אפשר לחייך כן יש סטייל ואופנה ,ויש גם את סגנון הבוהו שיק האורבני שאני מאוד מחוברת אליו, זה תמיד נראה שיק שפע של סריגים בדוגמאות סריגה שונות. שמלות מקסי נשפכות משיפון, וחולצות עם צווארון קשירה , גם מעילים וז'קטים עם דפוסים גרפיים בהשראות אינדיאניות ומעילים עם פרוות סינתטיות וז'קטי עור זמש. בנוסף ניטים מעטרים שמלות ותיקים . 
הצבעים שישלטו החורף הם גווני שמנת, לבן , אפור מלאנז' , ניוד, ורוד בהיר, חרדל, בורגונדי, חאקי,חום שלכת.
ויש דבר אחד שאני חייבת שיהיה לי "החליפה מבד קטיפה" , אחת ההיסטריות שחייבת לשבת בקולב אצלי בארון שלי .
 
אז לשאלת השאלות -במה מתחזקת גולף?
אני רק יכולה לגלות שיש הרגשה שחברת גולף מתחזקת גם בדת (יש שם לוקים היסטריים לדוסיות שיק)  והכי מתחזקת זה במעמדה המיוחד, כל אחת ממכן שתכנס לרשת גולף תבין שנעשה שם מהפך ואם בזמנו גולף הייתה נחשבת כאופנה מאוד שמרנית וקלאסית היום אני יכולה לקרוא בקול רועש "מהפך",  גולף מביאה טרנדיות סטייל ויוצאת מהקופסה בענק ובגדול .
 
באהבה גדולה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל,יעוץ,ותדמית
052-8209320
 

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי