איך להפוך את הילד שלך לסטייליסט מהרגע שהוא נולד ? - coca style

21 בספטמבר 2015

איך להפוך את הילד שלך לסטייליסט מהרגע שהוא נולד ?

 הסטייליסטית לימור אלזמי מגיעה לרשת האופנה לילדים KIWI, ומגלה לכן שכבר בגיל קטנטן צריך להטמיע ולהנחיל לילד סגנון וסטייל יחודי, אז איך להפוך את הילד שלך לסטייליסטי כבר מגיל ינקות.


כל עונה חדשה אני נהנית להיכנס לחנות של ילדים ולפעוטות ולא אני עדין לא אמא (בקרוב בעזרת ה') אבל דודה מאוד טובה ומפנקת, את זה לוקחת לזכותי שדואגת לגלות איזה סטייל נראה החורף הזה , ומגלה שעולם הילדים זה שווה ערך לעולם המבוגרים.. רק שעולם הילדים יותר חייכני,אמיתי ושובה לב.

טיפים כיצד להפוך את הילד/ה לסטייליסט.

בגיל ינקות- לא להיות מקובעים בצבע ורוד ילדה , וצבע תכלת לבן , תהיו פתוחים יש עוד מלא צבעים וטקסטורות מענינות..אל תלכו על המוכר והידוע.

בגיל קצת יותר מאוחר מעל שנה -
אני ממליצה מאוד ללכת עם הילד/ה שלך לקניות בגדים להתייעץ איתם מה הם אוהבים? איזה צבע? ולתת להם את האפשרות לרכוש "מיומנות סטייל"
ממליצה לשתף את הילד/ה בתהליך התארגנות בבוקר שביחד תבחרו בגד..ומה ללבוש? 
 בגיל שהם כבר יודעים צבעים , אז לשאול אותם איזה צבע של חולצה יתאים למכנס.
נ.ב
אני יודעת שאתם מחייכות ואומרות נו באמת יש דברים יותר חשובים להנחיל לילד, ואתם צודקות ,אבל זה משהו שלא דורש הרבה.. ועדין שווה התייחסות..אז שווה לעשות.. ובינינו מי לא רוצה דוגמנ/ית במשפחה.

איפה לקנות style ?!

הלכתי לגשש בחנויות ילדים ומצאתי "עולם של ילדים בסטייל" ברשת KIWI,
ובדקתי עבורכן מהם הצבעים השולטים בעולם הילדים -רשמו לכן COLOR BLOCK   ביניהם: תכלת, ורוד, צהוב, ירוק, שחור, לבן, אדום וכחול ובשילוב טקסטורות מגוונות. 
הקולקציה מאפשרת שילובים מעניינים,  באמצעות חומרים שונים ופריטים בשכבות, המתכתבים עם הטרנדיים האופנתיים והבולטים של מעצבי אופנה 
מובילים.  יש שם מלא בגדים שנשבעת שהייתי רוצה שיהיה לי בול כזה בארון !!! עפה על הג'קט פרווה לילדות ועל החצאית פייטים.
הלוקים שם מזכירים לי סטייל אורבני והכי 
 LONDON STREET WEAR

 

אני לא יודעת מה אתכן אבל ילדים תמיד שובים את ליבי ובמיוחד שהם לבושים כמו דוגמנים של רוברטו קוואלי , אז הייתי מתה להראות לכן את דוגמן הבית שלי .. אבל כנראה שהוא עוד ביישן.

באהבה רבה 
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ואופנה
052-8209320

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי