איך הופכים את העור, ל"עור הנעורים" ?! - coca style

16 בספטמבר 2015

איך הופכים את העור, ל"עור הנעורים" ?!

הפעם אפתח באופן ישיר בלי יומרות חד וחלק ובחידה- לאישה והאגדה בתחום הביוטי יש לה שיער שחור פחם ,נעלי עקב גבוהות,ריסים מוקפדים, אישה יפה ,ומסקרנת ובעלת חזון בתחום הקוסמטיקה -כן ניחשתם נכון זאת חוה זינגבוים !!!
לפני כשבוע הוזמנתי להשקה של חוה זינגבוים שקיימה שיתוף פעולה יחודי לטכנולגיית ה NRF- C.ENERGY אז לא אל תתלהבו שאני דוברת אנגלית גם אני לא הבנתי מה זה אומר? אז אדבר במילים פשוטות ואספר לכן על "אגדה בתחום הביוטיוהקוסמטיקה".

זה לא סוד, ככל שמתבגרים יותר , עושים מתיחות פנים הזרקות וטיפולים אינסטנטיבים - אבל זה נראה מלאכותי תקופת החלמה ממושכת , וזה גם טיפול לא נעים בכלל.. ולכן המטרה היא לעשות ניתוח פחות פולשני ולא מלאכותי.
וכאן קם לתחייה "המוח היהודי שלנו " שעובד תמיד בהמצאות ופיתוחים והמטרה הייתה ליצור פטנט למיצוק הפנים והעור, ולתת נוק  האוט ללייזר חצוף .

המכשיר הוא מכשיר שולחני לא כואב מדובר בשתי סוגי ידיות שתפקידם למקסם ולעשות אותך יפה יותר.עושים פציעה מבוקרת של העור ואז העור מתחיל להתחדש.

מי שעוקבת באינסטגרם אחרי ביונסה קים קרדשיאן,סופיה ואלגריה  בטח ראתה תמונה של הפנים שלהם בורוד סומק , מדובר  במכשיר שמעבירים חום של 100 מעלות ,והצלקת גורמת לעור להתחדש בצורה דרמטית.

כמובן שהתכשירים של חוה זינגבוים משלימים את הטיפול המכשירני של NRF- C.ENERGY  , כל זה יוצר כייוץ נקבוביות פתוחות, שיפור מרקם העור, הפחתת סימני הזדקנות, מיצוק העור, בקיצור "חגיגה לפנים והתחדשות העור"..
ואיפה ניתן להתפנק בטיפול הזה -
את הטיפול במכשיר ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E, העובדות בשיטת חוה זינגבוים.
כמה זה עולה? עלות טיפול של  C.energy כ- 700 ₪- כמובן שכל אחת ותלויי במצב של העור שלה.
ועכשיו מי שממש מסתקרנת ורוצה לדעת עוד ועוד חברת CeNergy מחפשים נשים להתנסות בטיפול ולהוביל בקמפיין, כנסי לדף הפייסבוק  CeNergy  ומי יודע אולי בזכותי תזכו בסדרת טיפולים מדהימה !!
ממש "חגיגה לפנים והתחדשות העור".. ובשבילי זאת בשורה גדולה במיוחד שאני רוצה לחיות עד 120 להיות תמיד צעירה ורעננה.

באהבה רבה
לימור אלזמי
סטייל, יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי