בונבוניירה לחג פאסה, מארזי חג אין !! - coca style

2 בספטמבר 2015

בונבוניירה לחג פאסה, מארזי חג אין !!

הסטייליסטית לימור אלזמי מעניקה פוסט חגיגי לחג ומעניקה את כל המתנות שתשמחו לתת ולקבל לחגים.

אם פעם היה מקובל להגיע למארחת עם בונבוניירה שעברה יד עשירית או לחלופין עם זר פרחים שנובל אחרי יממה,  בימינו רוצים להשאיר למארחת ניחוח של "השקעתי בך מחשבה" , אני מפזרת לכן ים של מתנות וחוסכת לך את המחשבה , אבל תזכרו לא כולל שירות תודה!!

המארזים המנצחים:
nivea- זה סדרת קוסמטיקה שעוברת בירושה סבתא שלי השתמשה עם הקרם הנוסטלגי מהקופסה הכחולה של ניוואה , אימא שלי גם, ונו טוב אני חייבת להשתדרג ..מארז כחול של ניוואה, המארז יתאים לדעתי לכל אישה שעור פנייה חשובות לה ,המארז כולל בתוכו ג'ל לניקוי עור הפנים, מי פנים, וקרם לחות לפנים -הריח של ניוואה ממכר !!
 
 סבון - מפתיעה בענק ודאגה לי לסט מושלם שיתאים בול לקולקציית הספלים שלי- צוחקת !!
 המארזים של סבון תמיד מעוצבים ביד רמה , את הריח של המוצרים שלהם אתה מרגיש עוד שהמוצר ארוז,וכל מה שבא לך זה להסתער על המתנה ולרוץ למקלחת , המארז כולל ג'ל רחצה,קרם ידיים,קרם גוף, ופילינג הורס. זה מסוג המתנות שתמיד כייף לקבל.

 
פלטת האיפור של קרליין מיועד לכל אלה שאוהבות איפור מרוכז ומסודר ,צילמתי לכן את המהפך שלי איך הייתי עד לפני כמה שנים כן עם 4 צלליות ואיך אני היום עם אלף !! "לימור ואלף הצלליות" תשדרגו את עצמכן מבטיחה לכן שדבר כזה יגרום לכן כל יום להיות בצבע אחר.
 
 
   crema - היום בעידן שלכל מוצר יש ריח- קרם ידיים, שמפו, דאודורנט, בושם. לי מרגיש שאנחנו חיים ב"סערת ריחות" ולכן אני בעד למתן שהקרמים הבסיסים יהיו קלסיים ועדינים ואחרי זה תעמיסו בבשמים.  המארז של קרמה בעל  ניחוח נעים, נותן תמיד תחושת ניקיון, אני אוהבת מאוד את המארז של הקרם ידיים, קרם גוף, תחליב רחצה ודאודורנט אני מכירה המון נשים שזה המוצר שמככב במקלחת שלהן.. א' חשפתי אותך  .

 
 ויש לי עוד רעיון למתנה מה דעתכן על "קופסת היופי של גלאם גורו" המכילה מוצרי איפור, טיפוח ובישום, הקופסאות יופי פרסונליות מותאמות למארחת, והיתרון שלא תצטרכי לסחוב זאת אלא לשלוח לה עד לביתך.  בהחלט מתנה מושלמת לאשה לחג, מבטיחה לכן שאפנק את עצמי באחת כזאת ואעשה על זה פוסט בהמשך.
 
אז אלו היו המתנות המקסימות לחגים , עוד על הפרק- פוסט פרחוני ומבושם-שיספר לכן מהן הבשמים הכי לוהטים לחגים.. ועד אז
מברכת אתכן בחג שמח אהובות שלי 
 
לימור אלזמי-סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

2 תגובות:

  1. שיהיה לך חג מקסים ושנה מצוינת.

    השבמחק
  2. תוכלי לעשות סקירה על קופסאת הגלאם גורו של החודש הזה?

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי