מה המותג העולמי שעשה עלייה לישראל - coca style

30 בספטמבר 2015

מה המותג העולמי שעשה עלייה לישראל

הסטייליסטית לימור אלזמי נצפתה מופתעת ומאושרת לאחר  שגילתה שמותג העל אייזנברג נוחת בישראל, במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג .


מי שמכיר אותי יודע! אני תמיד אוהבת להכיר את כל האושיות מקרוב, אני אוהבת ג'וסי צהוב, אני אוהבת את הגילוים באינסטגרם, וכן אני אוהבת את ויקיפדיה לידע כללי, והכי הכי את היחסי ציבור שלי שאוהב לעדכן אותי בכל. כל אלה נותנים לי את כל המידע הדרוש מה?! מי ומתי.. אז רשמו ביומנים "אייזנברג כאן !! "מכירות ,יודעות או חור בהשכלה.. כי אם לא אשמח לנדב מידע ..

אייזנברג פריז - מותג טיפוח איפור ובשמי יוקרה ,אייזנברג כאוהב אומנות מיתג את המותגים שלו בדרך שיבטאו רגשות ,חושניות ע"י ציורים מודרנים מדהימים של האומן חוארז מקאדו .
 
לחברה יש סדרות של מוצרים לטיפוח עור הפנים והגוף ודרישה איינברג שכל מוצר שלו יהיה מצויין לשם כך במשך 13 שנה של מחקר פיתח ליין של מוצרי נשים להתחדשות העור ובעלות סגולות אנטי אייג'ניג לשיקום פגעי הזמן.
המותג משלב אומנות ,תשוקה וניחוח מעצים , המיוחד במותג שיש בו תרכיז של תמצית בושם שנשארת לאורך זמן ,מה שאומר שאת חייבת לטוס ולבקר במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג כי זה בלעדי רק שם.
 
על הבושם של אייזנברג כבר סיפרתי לכן בפוסט שוטטות שלי בדיוטי פרי, אבל החודש הייתה לי את הזכות להתחדש בקרם לחות ליפטיניג של אייזנברג, אם להודות אני לא מאמינה דגולה בקסמי הוקוס פוקוס שמרחת קרם לחות ופנייך ישתנו ולכן התחלתי את המריחות הראשוניות בסקפטיות אך מהר מאוד הבנתי שיש איזה נוסחת קסם בקרם הזה- המרקם הנעים הוא ג'ל נעים ,מעניק לחות אינטסיבית ,ונותן טיפול להגנה על העור אחרי ארבע שבועות בלבד...מרגישה את פניי מבריקות מלאות לחות ונפוחות בלחות  במובן הטוב.
יתרונות המוצר- עלות מול תועלת!! 
המוצר עולה 103$ לקרם של 50 מ"ל לדעתי הוא משתלם כי הוא עושה עבודה,והפנים שלי מאירות לחות . והיתרון הכי ענק הוא שהמוצר קיים רק במתחם ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג , מה שאומר שאני חייבת לטוס ולבקר לעיתים תכופות כל חודשיים ..שווה הרי נשים חיייבות תירוץ!!! 
 
ממליצה בחום 
אוהבת 
לימור אלזמי -יזמית אופנה 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי