בהריון ?! קולולו - פוסט במיוחד בשבילך !!! - coca style

21 בספטמבר 2015

בהריון ?! קולולו - פוסט במיוחד בשבילך !!!

הפעם אני מקדישה פוסט לחברותיי ההריוניות שמתקשרות אליי וזועקות שאמצא להם שמלה סטייליסטית שיקית ולא בלונית או הריונית.

ואהפוך אותן בין רגע ל"מאמא סטייל" מהשורה הראשונה.




טוב זה לא צחוק "הריון" זה אשכרה תשעה ירחי לידה תקופה שאת יכולה "למות על עצמך" תרתי משמע .
אז כדיי שרק תאהבי את עצמך "מאמא סטייל" בחרתי לך לוקים שקל לאמץ ובפשטות, כל הלוקים מהחנות
רמי- לי Ramilee , שהסטייל שם להריוניות הוא גבוה ביותר, יש שם אופציות מעניינות ומעוררות השראה.
 
אז מה צריך לעשות כדי להרגיש יפה , סטייליסטית וסקסית ?!

1. נוחות- שאת בהריון אל תסרבלי על עצמך חליפות ורכשי לך ג'לביות בסטייל- זה אוורירי , זה כייף וזה הכי נושם.
מה גם שהיום שכל אחת לובשת ג'לביה כבר אי אפשר לדעת מי בהריון? 
 
2. פריט חובה -טייץ- הוא החבר הכי טוב של האישה בזמן הריון הוא נוח ,נושם, ומתרחב יחד איתך . תקני טייץ טוב שילווה אותך לידה שלמה. ברשת רמי לי יש את הטייצים הכי צבעונים,מגניבים ומבריקים. 
 
3. טרנדים,צבעים,טקסטורות- תהיי מעניינת שיזכרו תמיד את ההיריון שלך , תוסיפי טעם וריח של צבעים 
לפי העונה, בחורף לכי על טרנד ה"אולד סקול" והמשבצות, בקיץ תפנקי את עצמך " בצבעי גלידה" תהיי יצירתית והביא את עצמך.
 
4. אקססוריז - תעזי בכובעים ,בשרשראות ארוכות שיגיעו לקו הבטן, תיק קלאץ..על חגורה הפעם את יכולה לוותר..

וזהו תצאי לרחוב תשוויצי בבטן ובסטייל ההורס שלך , תחייכי ותהני ותמתני בסבלנות "לביבי שיק".

נ.ב יומני היקר -
אז במסגרת היותי סטייליסטית בייעוץ סטייל אישי לאישה הריונית בחנות רמי לי תפסו את עיני מבחר של שמלות שלא מביישת שום רווקה לא הריונית והחלטתי לאמץ, שהגעתי לקופה במבוכה ובפחד שלא תשאל באיזה חודש אני .. הסתבר לי שיש קולקציה שם גם לנשים לא הריוניות - נשמתי לרווחה שאני לא היחידה שחוטאת בזה.


באהבה רבה ולידה קלה אמן
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי