סערת חושים בקופסת יופי - coca style

1 באוקטובר 2015

סערת חושים בקופסת יופי

שלוש נקישות בדלת, הפעמון מצלצל, ערב חג ואני בהכנות, מגיע שליח ומביא לי קופסה מסתורית, אני בתמימותי עוד אומרת לשליח מוזר לא הזמנתי כלום והוא אומר לי כן כנראה מתנה לחג..

בריצה אני עוזבת את ההכנות לחג משחררת את הסרט ..ומגלה קופסה חגיגית.

אז לסקרניות את המתנה הורסת ההורסת קבלתי מגלאם גורו, שהם  החלוצים הראשונים שהשיקו קופסאות יופי בארץ, ונשבעת שהם יודעים לפנק לפנק לפנק..

אז אני יודעת שאתן כבר במתח מה היה שם אז לפני שאתחיל בסקירה ארוכה מאוד תתכוננו, תנו לי לצעוק "וווואייי מה זה הקופסה הזאת ?!" 
הכל ארוז מהמם ומפתה בצורה שבא לי לקרוע את האריזה ולהסתער. אז בואו להסתער איתי ולראות 
מה קבלתי בקופסה המהממת ?! 

Body mist מבית יסמין Jasmin - טוב נתחיל במוצר הכי גדול במארז שהוא התרסיס גוף מרענן ונעים בניחוח לבנדר, פטצ'ולי וניל. זה הריח שכל אישה תשמח לקבל ריח שובה, אני אוהבת להתיז שתי התזות אחרי אמבטיה ונותן לי תחושה אווירירית ונעימה, מגיע במארז בגודל מלא, ונכנס היישר לתוך שידת הבישום שלי.

פיטודפריזנט מתוצרת Phyto Paris -נכון יש לי שיער חלק אבל עדין אוהבת להגן על השיער עם מוצרי שיער טבעיים, הג'ל מגן על השיער מנזקי החום בעת החלקתו ומקנה לו גימור רך וקטיפתי. 
אז אך זה עובד?! בתום חפיפה שהשיער לח מורחת את הגל ומייבשת במידית עם פן, ונכון שתמיד אתן רואות בטלוויזיה פרסומות שיער ואומרות " וואו מדהים" אז זה בדיוק זה ... ואמיתי שאני לא מגזימה, השיער נראה בריא , וחלק יותר . גודל מלא.

שמן גוף של La Boutique - יש כאלה שמתות על בשמים שעשויים בשמן שזה נשאר עליהם יום שלם וכולי קינאה (חברתי המהממת ק' ) ויש כאלה שמרגישות שומניות מידי עם השמן.. שמוותרות מראש... אז מוכרחה להודות שאני האופציה השנייה אבל אם כבר קבלתי מתנה אז לפחות ננסה יממה אחת ונראה איך זה עבר ,אז מרחתי בנקודות שונות בגוף, העמידות של השמן גבוה,דיי ברור בכל זאת זה לא אלכוהול, והופתעתי זה לא השמן השמנוני שמרגיש לך שאת משומנת גליז אלא נספג בקלות ,מגיע בגודל של 10 מ"ל עם ראש רול און, אחלה בושם לזרוק בתיק .ולגבי הריחות מגיע בריחות של מותגים לי הגיע שאנל מדמוזאל .

סומק מבית Malu Wilz -  את מאלו ווילז אני מאוד אוהבת וכבר ספרתי לכן את הרומן שלי עם המסקרה לגבות (אליפות) קבלתי סומק מספר 2 בצבע אדמדם יין כמובן שזה לא הצבע האהוב עליי, בסמקים אני אוהבת רק גוון שזוף -או נדייק אוהבות אצת הלחיים שלי שזופות..אבל  תיכף מתקרב החורף ואז אצטרך לוותר על הגוון השזוף ואז יהיה לי אומץ לפדר את הסומק האדמדם הזה. לגבי המרקם של הסומק אני יכולה להעיד שהוא קטפתי ומשום מה גם מריח ריח טלק נעים, והגיע בגודל מלא.

 דוגמיות שמפו וקונדישנר מבית Neal's Yard Remedies -  זה הגיע דוגמית קטנה שמספיקה לשיער קצר ,בהחלט שאבתי את כל מה שניתן בדוגמנית על מנת שאסקור זאת טוב חפפתי וכנראה שהשמנים הצמחיים שהיו שם גם אחרי יבוש השיער השאירו את שיערי שומני..אולי זה רק לי .לי זה לא התאים ,אבל תודה רבה לא מקטרת !! 

שתי דוגמיות מבית Halo - הגיעו ארוזים יפה בשקית ורודה אני מאוד אוהבת את המוצרים הטבעיים והסתערתי לנסות מיד את המסיכה בעודי מארגנת את הבית לחג  תדמיינו מתהלכת עם מסיכת חימר  ..אחלה פרומו למוצר..
"מסיכת חימר ואצות לניקוי עמוק ופילינג" 
בהתחלה חששתי מסיכה ירוקה מרגיש כמו למרוח על עצמך אצות סושי אבל המסיכה מריחה כל כך טוב שהחששות הוסרו מלבי בשניות.
  העור שלי התחדש בלחות, ובברק והרגיש לי שמשהו טוב נמרח על העור שלי, הכמות של המסכה שקבלתי קטנה אבל שמרתי לעצמי לעוד פעם נוספת ומה גם שאני בטוחה שזה המוצר הראשון שאקנה .

תחליב קלנדולה לניקוי פנים - אני מעצלניות מסירה איפור רק עם מגבון ,הפעם השקעתי והתנסיתי עם המוצר הזה ואין מה להשוות הוא מסיר לא רק את האיפור אלא כל פיסת לכלוך שיש לך בפנים ומותיר את העור נקי להפליא.. מעניין אם משהו בי השתנה ואולי הצליח לשנות את הרגלי המגבון.. אבל לא נראה לי..בשביל התנסות בודדת הייתה לי חוויה אבל חזרתי לסורי. ממליצה למשקיעניות עם עודף זמן ואנרגיה.

תמצית יופי של Aura -  קבלתי דוגמנית קטנטנה של "תמצית יופי" נשמע מפתע ומספרים על התמצית שהיא עושה נפלאות ותוך חודש ימים פנייך השתנו בזכות תמציות הצמחים הייחודית. מצד אחד לא פייר זה דוגמנית קטנה ואפילו נס פח השמן לא יעבוד  אבל מצד שני שמספרים לך סיפורים כאלה על התמצית אַאוּרָה רק נפתח לי את התיאבון להשתמש בו ולכן השתמשתי בקמצנות יתרה ובאמת יש פלא במוצר הוא נותן לטיפות להתגלש לעור ולחדור לפנים ולתת לך תחושת רעננות אחרת.
 
לק לבית Cuccio - טוב כולם מכירות אותי שבנושא לקים אני מכורה ואני הכי "לקוהוליק" אז קבלתי גוון שלא מאפיין אותי קצת רדום בשבילי , גוום ורדרד,טבעי-ניוד , ולכן התייחסתי לטיב המוצר ופחות על הגוון הלק , הלק תופס צבע כבר במריחה השנייה מתייבש מהר יחסית, נחמד לא יותר !! יכול להיות אם זה היה בגוון אחר היה משתדרג לי את השיפוט !!
 
קרם פיליניג לכפות הרגלים קלנדולה של "תפוח" - קרם רגליים (30 מ"ל)-  לפני המון שנים הכרתי את התפוח ואת המחזק ציפורנים שלהם, מאז אני שומרת לחברה אמונים, אני מודה אני עושה פדיקור לעצמי לא אוהבת שנוגעים לי ברגלים, אז אני דיי מבינה בעניינים  של כפות רגלים ,כתוב על גבי האריזה שהקרם מסיר עור קשה, אז להסיר עור קשה הוא לא עשה אבל בהחלט מרכך את העור ומותיר את העור רך. המוצר הגיע בגודל של 30 מ"ל.

מסקנות מהמתנה המושלמת שלי !!! 
קודם כל תודה לגלאם גורו שהצלחתם להפתיע ובגדול, נתנו לי מתנה שאתגרה לי את כל חול המועד- ניסויי ותעייה אני אוהבת .
אני ממליצה לכן לעשות לכן מנוי לקופסה החודשית של גלאם גורו
 למה ? לא כדי לבזבז לכן את הכסף ,אלא יותר בכיוון של לפנק , כל חודש יחכה לכן מתנה וגורם ההפתעה, זה חוויה ופינוק אישי שכל אישה חייבת, ומה גם שזה מחיר בדיחה רק 74 ₪ (כמה הוצאות יש לנו בחודש אז זה שווה במחיר של מוצר אחד אתן מקבלות מלא מוצרים להתנסות)
ועוד סיבה מצוינת היא שבגלאם גורו יודעים לקלוע לטעם האישי שלכן- בגלאם גורו חכמים ונותנים לך את האפשרות להגדיר ההעדפות שיעזרו בהתאמת הקופסה לטעמכן האישי כמו איזה פרטים מועדפים להתנסות ,גוונים, נינוחות , ואז תתקבלו קופסה שהיא לטעמכן האישית.

באהבה רבה תהנו בחג
לימור אלזמי -סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי