תפילת הדרך לבוקר עם שיער טוב !!! - coca style

22 באוקטובר 2015

תפילת הדרך לבוקר עם שיער טוב !!!

הסטייליסטית לימור אלזמי זאת שהייתה רואה ברפיט את מחזמר שיער מביאה לכן פוסט "שיער" ותספר לכן איפה אפשר לעשות תסרוקות בהשראת שבוע האופנה, ומהם מוצרי השיער שאת חייבת שהיו לך בבית ?




כל אחת יודעת שבשביל שתקומי בבוקר עם שיער טוב צריך להתפלל חזק בבוקר, אז במיוחד בשבילנו הנשים, ניסחתי תפילת הדרך לשיער מושלם, לחברותיי המאמינות ההדוקות אנא התייחסו זאת בהומור בלבד .

"יְהִי רָצוֹן שאני יקום לבוקר טוב עם שיער טוב ,וְתַצִּילֵנוּ מרוח פרצים בדרך, וְתִתְּנֵנוּ תמיד להראות בשיק סטייל ובחן, בְּעֵינֶיךָ וּבְעֵינֵי כָל רוֹאֵינוּ, וְתִשְׁמַע קוֹל תַּחֲנוּנֵינוּ, כִּי אֵל שׁוֹמֵעַ תְּפִלָּה וְתַחֲנוּן אָתָּה. בָּרוּךְ אַתָּה שׁוֹמֵעַ תְּפִלָּה "

אז אחרי שהתבדחנו ,אפשר לשמוח שהפעם התפילות יתקבלו והגיע לאוזניי אופציות שאין מצב שלא תקומי לבוקר עם שיער טוב.
אז חילקתי את הפוסט לאלה שאוהבות להתפנק במספרה , ולכאלה שאוהבות לעשות הכל בבית (אני גם המעצבת ,המינקורסיטית, ספרית של עצמי) אז קדימה שנתחיל -
 
למתפנקות במספרה -  
המותג הרשמי של שבוע האופנה בלונדון חוגג 10 שנים להיווסדו ע"י השקת שרות חדש ומהפכני בתחום עיצוב שיער FASHION FIX. השרות המהפכני מציע ללקוחה "תפריט" של 10 תסרוקות טרנדיות ועכשוויות בהשראת המראות היתרון שמדובר בשרות בזמן קצוב של 30 דקות בלבד, ואת לא חייבת לשהות במספרה יום שלם.
"כנותני החסות של שבוע האופנה בלונדון אופנה היא לב לבה של העשייה שלנו, והמטרה של Fashion Fix
היא להפוך אופנה עילית ללבישה ונגישה, Fashion Fix עושה בדיוק את זה. השוס שהם עושים עיצוב שיער אצל המספרות המובילות ב 250 ₪ , מחיר אטרקטיבי . ואני גם ממליצה מאוד לקנות את המוצרים הנלווים למותג הם היסטריים.

 ולכאלה שאוהבות לעשות שיער בבית  DIY  -
תמיד אני צוחקת עם עצמי שבגלגול הקודם והייתי אולי מעצבת שיער בהוליווד רק בגלל שפע המוצרים והתסרוקות גלאם שממציאה על עצמי . 
נתחיל בשיער, כל שיער יפה מתחיל בחפיפה נכונה וטובה אני שנים על גבי שנים הייתי עם אותו "שמפו ילדות" שכולכן מכירים אבל אז אחרי הכרות מהממת עם המותג Moroccanoil  שהוא מותג ישראלי ויהודי וכבר סיפרתי לכן עליו בפוסט  על סודות הסטייל קים קרדשיאן,  אני בקבוע עם שתי מוצרים שלהם השמן הטיפולי והשמפו והם נדירים.
 
טוני וגיא הם החברים שלי קודם כל בגלל "האני מאמין" שלהם וגם בגלל המוצרים הסופר שווים, אז מה האני מאמין שלהם ?!
"השיער הוא חלק מהארון הבגדים שלך " ומי שמכירה אותי יודעת שכל בוקר יחד עם הבגד גם התסרוקת מתחלפת, המוצר הכי מנצח שאני מאוד 
אוהבת הוא מראה ספריי מלח למראה גלי או יותר מדוייק מראה ים ומרושל , אני אוהבת אותו בגלל סיבה אחת.. הוא נותן לסביבה לחשוב כיאלו זרקת משהו ויצאת והשיער שלך נראה כמו שהוא נראה טבעי ולא מתאמץ..ומי לא רוצה לשדר לסביבה "לא התאמצתי בכלל" כנראה שכולנו חיות בסרט הזה.. כי הוא טבעי .מראה  גלים ולכן TONI&GUY  נותנים לך את ההרגשה.
 
שמפו יבש של שוורצקופף פרופשיונל בסדרת +OSIS נראה לי שזאת המצאת המאה, חובה בבית לכל מי שמסדרת את השיער בבית לבד, הוא תמיד אצלי בתיק. זה מיועד למי שיש לה שיער דל או נשירה שנמנעת מחפיפות מרובות ואז הספריי מעניק לה תחושת רעננות וחפיפה, מתאים לשיער שומני,ולמי שרוצה למשוך פאן לעוד כמה ימים ספורים,או להעניק לשיער נפח,זה מוצר מאוד חיוני לריענון השיער.
 
ספריי לשיער -ששום שערה לא תברח חלילה, המוצר המנצח שלי הוא מבית Label.m hairspary זה תרסיס עשיר בויטמנים ומה גם שמכיל מסנן קרינה היתרון בו שהוא לא שומני, נותן קשיחות לשיער אבל זה לא נראה לעין ,מי שמסתכל על שיערך אף פעם לא ידע שאת ריססת עלייו ספריי.

 
 מאחלת לכן ימי שיער טובים ויפים
לימור אלזמי יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי