מאיפה הקצב האופנתי שלי ?! - coca style

24 באוקטובר 2015

מאיפה הקצב האופנתי שלי ?!

הסטייליסטית לימור אלזמי פותחת בסוד מהעבר ומגלה, מה הקשר שלה למוזיקה ולעולם האופנה..ואם בכלל קיים קשר כזה?

בננות היום אפתח בסוד כמוס שרק מעטים מאנשים שבאמת מכירים אותי יודעים, כילדה הייתי ילדת במה, רקדתי המון שנים בלט, ג'אז והיפ הופ וזה הסיבה למה אני עוד עם מצבורי אנרגיות.
הקריירה המוזיקלית שלי כילדה, היא שבמשך שנים הייתי חברה בלהקות זמר מה שנקרא זמרת, שרתי ורקדתי.
והאופנה עוד אז הייתה אצלי בדם שהייתי לובשת בגדים שיתאמו לי פיקס להופעות, הייתי רוקדת לצלילי מדונה ומתלבשת סגנון פופי לחלוטין, גופיות מתחרה, חצאיות מעל מכנסי שבע שמיניות, גרבוני רשת, שרשראות, הכי פופ שנות ה 80 אחרי זה התלבשתי כמו ספייס גירלס קטנה והיום מנסה לאמץ את הלוק של מיילי סיירוס (סתם בחיים לא..) . 
אז האהבה שלי למוזיקה לא נעלמה והיא עדין קיימת, זמרת אומנם כבר לא אבל בהחלטת מזמזת במקלחת..(שווה להציץ חח)
את הקשר המיוחד בין אופנה ומוזיקה רואים בקליפים ב mtv , בתצוגות אופנה, בהפקות אופנה.
ולדעתי כל מעצב אופנה שמעצב איזשהו קולקציה כבר מדמיין את מוזיקת הרקע שתתלווה בתצוגה שלו, השבוע בשבוע האופנה ראינו כיצד המוזיקה רקע הביאה את הבגד על המסלול .
אז בתור "חולת מוזיקה", גאה להציג את הדבר הבא שכבר נמצא אצלי בחדר העבודה הרמקולים של חברת UE , פעם היו לנו מלא דיסקים ומלא תקליטים אבל היום שכולנו חיים בסמארטפונים וכל השירים שלנו לקוחים מהיוטיוב אז חייב רמקול שיתחבר  סמארטפון ולכן חברת UE התאימה את עצמה לחיינו ולחיי הלייף סטייל שלנו ,ודאגה לרמקולים אלחוטיים שמספקים סאונד מצוין. הרמקולים שהשיקה הם:
UE ROLL, UE BOOM 2 and UE MEGABOOM
אז מעכשיו נהייתי הדי.ג'יי של החבר'ה כל פעם שאנחנו בברביקיו עם חברים, בחוף הים, במסיבה ביתית, בארוחת ערב על גג פתוח או בריקוד חופשי בסלון בדירה אני בעלת השליטה המוזיקלית לוקחת את הרמקולים שלי לכל מקום ונותנת במוזיקה.. 
והשוס הגדול של הרמקולים האלה שאפשר לגלוש איתם ולהכניס אותם למים בלי פחד כי הוא אטום למים, אפשר להצמיד אותו לאופנוע ולסוע בכייף. בקיצור זה הנאה אחרת..ואם אתם דואגים מה קורה שיש שיחת טלפון במקביל לזה שאתם שומעים מוזיקה, אז אל תדאגו גם את השיחה אפשר לבצע ברמקול- גאוני !!! 
 
הפמלייה עם הרמקולים לפני גלישה
 
הרמקולים האלה הם בעיצוב נדיר בכל בצבעים והיתרון שהוא גם בכל מיני גדלים, ואם אתן אוהבות מוזיקה כמוני אתן חייבות .
ניתן להשיג:  Orange, Alm duty-free
אז אם תראו אותי לבושה בקרוב אופנה בהשפעת רוק, אופנה פאנקיסטית, או אופנה פופ תאשימו את הרמקולים כי הם אלה שמביאים לי את ההשראה...
ואסיים בחידה איזה מוזיקה לדעתכן שמעתי שזה הלוק שלבשתי ?
 
 
באהבה רבה תנו בקצב אופנתי
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320


2 תגובות:

  1. רואים על היציבה היפה שלך שהיית פעם רקדנית :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח אהבה שאת !! מזל שמשהו נשאר מזה :*

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי