אופנת חורף לצלילי הגשם !! - coca style

25 באוקטובר 2015

אופנת חורף לצלילי הגשם !!

הסטיילסטית לימור אלזמי מתרגשת להציג את הקולקציה שכבר חודש שמרה בארון וסוף סוף יכולה להוציא מהארון בגאווה גדולה.. אז נעים להכיר החורף שלי הגיע ואיתו גם המעילים הג'קטים והפרוות החמימים שאני כל כך אוהבת ... אז בואו לראות מה אהבתי ומה נמצא אצלי כבר בארון מזמן ורק חיכה לטיפה הראשונה!!!

אז נכון שאתן ראיתן אותי בזמן האחרון כל פעם בחנות אחרת לוקטת אופנה חורפית אבל משום מה רק ליקטתי ולא ממש השתמשתי.. אז עכשיו זה הזמן לצעוק "יאסו" ולהגיד מזל טוב , וסוף סוף אפשר להתחדש ולהראות לכן את כל הטוב שיש לאופנה להציע.

 מה מגמות האופנה המשותפות לכל חברות האופנה ?

המגמה האופנתית הבולטת שהחורף הקרוב יהיה עמוס בצבעי שלכת ,צבעים ירקרקים, צהבהבים, חרדליים, וחומים, כמו כן בנוסף צבעים חורפיים נצחיים כגון צבע חמרה, בורדו, אפור ,ניוד ,וכחול .
החורפים האחרונים הביאו את אופנת הנוצות והפרוות לרוב בצבעים אפורים, וחומים, השנה אנו רואים את הפרוות מקבלות צבע יוצאי דופן ואופנתי  צובעים את הפרווה בצבע לצבעים כחולים וירוקים..
מבחינת סוגי בדים, יככבו בדים עבים כדוגמת בדי קטיפה, בד ז'מש,  פיפטה , וצמר. לפי הבדים אתן יכולות להיות רגועות שיהיה לכן מאוד חם החורף הזה.

ומה הספסיליטה (הייחוד) של כל חברת אופנה ?

בחברת HONIGMAN - הבוהו שיק שולט, מיני קולקציה בהשראת הטרנד הבוהמי מהסבנטיז, אז לכל אלה שמחפשות שרוולונים מיוחדים או ג'קטים נדירים בהוניגמן ניתן למצוא בקלות, מה גם שמצאתי מכנס בצבע ירקרק משוחרר וכייפי להשתחל אליו יחד עם סריג ויש לך את הלוק הנכון לחורף. 

בחברת Tommy Hilfiger יש קריצה למועדון הפוטבול האופנה נראת ספורטיבית כייפית, המוטיבים המודפסים על הפריטי אופנה הם קסדות ,מספרים, וכדורי פוטבול, ועוד מגמת אופנה שזיהיתי בקולקציה שאוטוטו גברים ונשים ילבשו אותו דבר , הסטייל של טומי הילפיגר הוא חולצות בגזרה גברית גם לנשים, וניסיון ליצור סטייל כייפי ולא מתאמץ ,ובפינת האקססוריז לא להתעלם מהתיק ניטים כוכבים ,ומהנעלים ההורסות האלה.

בחברת topshop יש כמה לוקים שאסור לפספס טרנד מעיל הפרנזים הירקרק , המעיל פרווה ההורס בצבע כחול, וכל המעילים המשובצים, ועוד מגמה שראיתי רק בטופ שופ ומשום מה אני הולכת לאמץ אותה זה כל החולצות צווארון גולף לדעתי זה יהיה להיט החורף. ללא ספק הפריטים מזכירים את שנות השישים המאוחרות ותמיד אני צוחקת שזאת התקופה שהייתי צריכה להיוולד אליה.
 
ובחברת twentyfourseven האחות הקטנה והמתוקה של רנואר אפשר תמיד לאמץ טרנדיים מובילים יפים ומלאים סטייל. החורף הזה יש לוק שאני מאוד אוהבת "הטום בוי" לוק חצוף כייפי וקליל , אופציית השכבות, חוזר לבקר אותנו. והכיף בחנות הזאת שיש מלא סוגי טרנדיים ואת יכולה ליצור לעצמך אמירה האישית שלך, ואפילו הדתיות השיקיות יכולות למצוא את עצמן שם,  גליתי חצאית הורסת שנפשי הייתה חייבת לצוד אותה ותודו שהיא נדירה .
שיהיה לכולנו חורף נעים וחמים
אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תמונות -יח"צ 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי