מה יש בצבע הסגלגל שכבש את שבוע האופנה - coca style

6 באוקטובר 2015

מה יש בצבע הסגלגל שכבש את שבוע האופנה

אז בזמן שאני אוכלת את עצמי שלא ביקרתי בשום שבוע האופנה , אני מנחמת את עצמי בזה שאני עוקבת צמודה בכל העדכונים הכי חמים בשבועות האופנה ותודה שיש לי את האושיות שלי בשטח שדואגים להרעיד את ליבי כל פעם מחדש עם תמונות אינסטגרם מעלפות, שרק מבהירות לי כמה מר גורלי ואיך נפלו "גיבורות"  !!!

עד לפני כמה עשורים הצבע הסגלגל לא נחשב כזה להיט.. תשאלו את מוניקה לוינסקי ואת קלינטון מה זה החדר הסגלגל אבל מאז עברו כמה עשורים והסגלגל מבצבץ לו בסטייל יוקרתי אחר.
אז חדי עין והבחנה יבינו כי יש צבע אחד ששלט בשבוע האופנה ועשה שם שמות- "הצבע הסגול" ,או יותר נכון הצבע הסגלגל אז מה היה שם? ומה יש בצבע הסגול הזה שתמיד מרגיש  wow !!!
 
הצבע הסגלגל-לילך הוא צבע ששייך למשפחות המלוכה עושר, ואצילות, כך שהרבה עשירים ובני מלוכה מתהדרים בצבע זה, הצבע משדר רוך, בובתיות, אינטליגנציה ועדינות כשאת מקבלת על עצמך ברגע שאת מניחה את ה"לילך" עלייך.

למי הצבע לילך יכול להתאים ?
יש קסם בצבע הזה שהוא יודע להשתלב ולהבליט כל גוון עור ולהתאים את עצמו גם לאישה כהת עור וגם לבעלת גוון עור בהיר..נראה שהגוון הזה הולך להיות הצבע האוניברסלי החדש, עזבו את הצבע השחור קבלו את "הלילך החדש" .

איך לובשים את הלילך ?
 תלבושת לילך חייבת להיות עם קווים נקיים ואבזרים פשוטים, והאבזור מאוד מינימלי, יש נטייה להפוך את הסגלגל לצבע מתוק גלידה , אך לא הפעם אנחנו במגמות סתיו.
האביזרים  חייבים להיות משלמים ומדויקים הם גוונים ניטרליים בהירים כגון- לבן, שמנת, בז ', אפור, כסף
הצבע לילך נראה כביכול כצבע עדין רגוע, חיוור ושלא מושך תשומת לב... אבל זה בדיוק היהפך הצבע הזה נותן נוכחות מלכותית שאי אפשר להסיר מבטים.. וטיפ הפעם לרווקות -מי שרוצה לתת באווירה תמימה ורומנטית זה הלוק בשבילך !! (ואחרי זה צ'קים חתונות לשלוח אליי השדכנית בסטייל )
 
איפה עוד נראה את הלילך ?
 
כמו בכל תחום אם עברת את השטיח האדום של שבוע האופנה והוכתרת כצבע המוביל.. המצב אומר שההכתרה תתפשט לכל תחום והטוויסט האופנתי והאלגנטי של הצבע יככב באביזרים משלימים בכל התחומים..
באביזרי אקססוריז  ובשרשראות נדירות כמו כן בתיקים ניתן לראות את הלילך , celine השיקו תיק הורס בצבע לילך ואני רק רומזת שהיום הולדת שלי מתקרב ובא כן עוד שבוע.. אז מתנות אליי רבותיי.

ואלה שעוקבות אחריי באינסטגרם זכו לראות אותי שטה לונציה אז לא באמת שטתי עד ונציה, פשוט בתור נייליסטית חסרת מעצורים, זכיתי להכיר לק הורס של opi ,לק שהוא עוצר נשימה, משפחת  opi הפיקה השקה מדהימה שבה נחשפתי לקולקציית הלקים המדהימה שלהם ובניהם  גם "משפחת הסגולים", רשמו לפניכן purple palzzo pants הרי אני פה לעדכן לא?
 בחברת  L'OCCITANE  זיהו את הפוטנציאל של השטיח האדום ושבוע האופנה ומשיקים את הליין הכי אופנתי שיש שדרת הפרחים והשיקו ליין של מוצרים בריחות של אירוס,תפוז, סיגליות, אז כמובן שאם עסקינן בסגולים רכשתי לי מוצר מקולקציית האירוסים שלהם la collection de grasse , וחייבת לציין שהג'ל רחצה שלהם הוא לדעתי מקציף, כמה טיפות והאמבטיה שלי מלאת קצף...והריח נדיר.. אז אם לא פינקתי את עצמי בטיסה לשבוע האופנה לפחות נתפנק במקלחת של בת אצולה .
אז אני כבר מתכוננת להיות חלק ממשפחת הסגולים ,הלילך והוא באמת צבע שמכניס את הסתיו ברוגע ובשלווה שלו.
ואני רק ארמוז.. שזה הגיע למצב שבא לי לצבוע את החדר שלי לצבע לילך, מה אומרות כדאי ? או הלכתי עם הסגול רחוק...
 
באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי