B A L M A I N X H & M - coca style

2 בנובמבר 2015

B A L M A I N X H & M

הסטייליסטית לימור אלזמי מתרגשת לקראת המאורע השבוע ש BALMAIN חוצה גבולות ומגיע לארץ, וסוף סוף הקפסולה הכי מיוחדת תגיע בשקית של h&m ובמחיר חלומי.

 
אז כן כבר שבוע יש לי כאבי בטן רק מהקולקציה המטריפה שמגיעה לארץ, אז בתור בלוגרית קצת לפני כולם זכיתי לראות את הקולקציה המתוכשטת וראיתי את הסגנונות שאני מטורפת עליהם שהם- פייטים, פרווה, נוצץ, זהב, טורקיז , שזירת אבנים, קטיפה נדירה וגם סגנונות רטרו נדירות . ובקיצור אופנה של הביוקר במחיר שפוי. הקולקציה שמגיעה היא לנשים ולגברים , פעם מזמן ספרתי לכן על
  B A L M A I N לגבר , היום אתן הצצה לנשים .

 
  
 
ואתן יודעות שעוד משהו שיכול לרגש אותי וזה אקססוריז שזה לא פחות חשובים מהבגד,אז החגורות מותן היא פריט חובה ב-BALMAIN. התכשיטים נוצצים ומקפיצים כל לוק- כמו שרשראות העשויות מחבל, עגילים ארוכים עשויים מקריסטלים ממש כמו  מנורת שנדליר בתקופת לואי ה 14.
 
וטעימה נוספת מהאאוטפיטים שאני בחרתי מהקולקציה של  - B A L M A I N
 
פסים כי חייב - וגם כי שמה פס על כולכן .. 
 
 
 וגאלם ונצנצים כי זה מה שאני אוהבת "פייטים לנצח"
 
 
 
להזכירכן - הקולקציה תושק ב- 5 בנובמבר בכל העולם כולל בסניף H&M  עזריאלי תל אביב.
אני מצהירה אני הולכת לפתוח שק שינה בקניון עזריאלי.. העיקר שהקולקציה הזאת תגיע אליי ישר לארון.
באהבה ענקית
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי