מהי שגרת הטיפוח המומלצת לגיל צעיר ? - coca style

4 בפברואר 2016

מהי שגרת הטיפוח המומלצת לגיל צעיר ?

אחת הבעיות הכי גדולות שבני נוער לא יודעים איך וכיצד לטפל בעור וחושבים שאם התגנבו לחדר של אימא והשתמשו בקרם פנים שלה , אז הם "מכוסים".

כיום בעולם הביוטי יש "מגוון רחב של תכשירי לחות" מה שיוצר אצל בני נוער בלבול גדול וחוסר מודעות מה נכון, אז נשאלת השאלה -מה מורחים בעור הפנים ?

 
יש סברה שאומרת שאם את צעירה ויפה אין לך מה לפחד, וזאת טעות ענקית לחשוב כך, אף אחת לא יודעת מה יוליד יום, עור הפנים שלנו מושפע מההורמונים המסתובבים בגופנו, השפעת מזג האוויר, השפעה של תזונה לא נכונה (ג'אנק פוד), לחצים, עייפות ופחדים, וכמובן השפעת הגנטיקה.

הפעם בדקתי סדרות של מוצרי טיפוח לגיל הצעיר- ובחרתי בשלושה סדרות מעולות וטובות במיוחד לצעירות שרוצות ללמוד איך לשמור על מראה עור פנים זוהר, קורן.
אז דיי לפוצץ' חצ'קונים ולהרגיש שאתם ד"ר של עצמכן , ובמטותא ממכן טפלו בפנים באופן ממוקד ומדויק.

 1. חברת  LANCASTER  סדרת הטיפוח החדשה לצעירות LANCASTER SKIN THERAPY PERFECT
מטרת הסדרה היא לצמצם פגמים כגון אדמומיות, נקבוביות פעורות, ומרקם עור שחוק, הרבה פעמים בגיל צעיר אנחנו סובלים מפצעי בגרות והעור שלנו זקוק למישהו שיטפל בו ולכן הסדרה מהדקת את מרקם העור ומשפרת את איכותו. מספר מוצרים בסדרה- תחליב ליום עם הגנה, קרם יום לעור רגיל, קרם עיניים ,ותמצית לתיקון וטשטוש פגמים.
הקרמים האלו נותנים לך הרגשה של רוגע ורעננות ממש כמו "אפקט של יוגה בצנצנת".


 נתחיל עם הקרם לחות skin therapy perfect correct perfecting texturizing  הוא מגיע עם גוון בצבע ניוד לא מדובר במייק אפ CC או BB שאתן מכירות אלא בקרם לחות לא שמנוני סמיך ומרוכז עם אפקט מידי, לקרם יש ריח מאוד טוב, ולדעתי כדי ליצור התמכרות, כבר משימוש ראשוני מרגישים שהעור זוהר ומקרין.

מוצר נוסף בסדרה הוא קרם העיניים  skin therapy perfect correct perfecting texturizing  ידוע שעולם שייך לצעירים ומאחר שהצעירים  חוגגים בלילות,  יש להם הרבה פעמים נפיחויות ועיגולים כהים ולכן תרופת הפלא להעלים נפיחות היא ע"י שימוש בקרם עיניים שמעושר בקפאין , עם טיפול מתמיד של יום אחרי יום העיניים יראו פתוחות לראווה.

ומוצר הדגל הוא התמצית לתיקון וטשטוש פגמים skin therapy perfect correct&blur concentrate- אם יש פצע בעור ואתם מעוניינים לטשטש אותו אז הקרם הזה בדיוק בשביל זה, הוא בעל מרקם פודרתי שככל שתשתמשו יותר במוצר הוא יתרום גם למראה העור להשתפר ולא רק יטשטש.
מסקנה- מוצרים מעולים וטובים המארז מוצרים יקר אבל אך זה עדין בתוך הגדרה של - "הוצאה משתלמת"- שימוש אינטנסיבי במוצר ורואים מיד שינויי.
 
 2. L'OCCITANE  משיקה את סדרת ה-Peony האדמונית לטיפוח עור הפנים -Pivoine Sublime
 
,Pivoine Sublime סדרה חדשנית של מוצרים משקמים המטפחים את העור ומיועדים גם לעור הצעיר שנקראים
מאז יוון העתיקה, הפאוני (אדמונית) היא פרח פופולרי מאוד הקשור ליופי הנשי ונחשבת למביאה מזל. לפי האגדה, הפכה  למחוזרת על ידי כל האלים, אחת הסיבות כי יש בתמצית האדמונית סגולות המטייבות לטיפוח עור.
הסדרה הזאת מסוגלת לשקם ולשנות את הרובד החיצוני של העור ולהעניק לו גמישות, יש במוצר הזה מרכיב ה"זיקית" מסוגל להתאים את הפעילות שלו למזג האוויר ולרמות הלחות שקיימת בעור. האריזה מהממת , הצבע של המוצרים הוא צבע ורוד , וממגנט את כל מי שרואה את המוצר.

 
  
Perfecting Mist- מיסט Perfecting לרענון:
תרסיס מיסט בעל ניחוח מדהים של פרח האדמונית  ניתן לשימוש בכל שעה, מומלץ להשתמש לפני שגרת טיפוח העור שלך, וגם אפשרי להשתמש  כמקבע איפור או מרענן, אני ממש ממליצה עליו הוא נמצא אצלי בתיק בקבוע ואני נוהגת להשתמש בו בדריכות , כל פעם שאני מרגישה שאני זקוקה לרענון אני מתיזה על עצמי ומרגישה קצת אחרת, אני אוהבת לרסס על הפנים לפני נהיגה  כי זה מרגיש לי שהוא שומר עליי שאהיה ערנית ומרעננת.
Perfecting Cream – קרם Perfecting:
קרם פנים המתאים לכל סוגי העור, הפורמולה של הקרם מכילה מרכיב "הזיקית " היכולת להתאים את עצמו ואת פעולתו למזג האוויר ולרמות הלחות באוויר. העור יכול לנשום, מרגיש גמיש עם גימור קטיפתי ומעודן. ברגע שמשתמשים בקרם בקביעות העור נראה טוב וזוהר. 
Perfecting Serum – סרום Perfecting:
אי אפשר להתעלם מהבקבוק של הסרום הוא מגיע ממש כמו בושם יוקרה בצורת הפרח האדמוני, חשוב כבר מגיל צעיר להשתמש בסרום, הסרום מוליך טוב יותר את קרם הלחות לעור ויוצר מרקם רך ונעים 
מסקנה- רואים שהושקע המון מחשבה במוצרים האלו הן בפטנט של פרח האדמונית והן ברמת העיצוב, מומלץ מאוד - מארז מוצרים ממכר בזכות ריח פרח האדמונית.

3. TAMAR cosmetic line קרם לחות לפנים  בתמצית תמר ושמן ארגן  
מוצר מעולה וישראלי עם ניחוח "ארץ זבת חלב ודבש" -מוצר טיפוח בתוספת תמצית פרי התמר מבית מותג "שוורץ" שגולת הכותרת של מוצר זה הוא "פרי התמר" לתמר יש סגולות ריפויי מיוחדות אחד מהסגולות שלו הוא "טיפול" הוא מסוגל לרפא עור ולגרום לו להיות חלק, ניזון, וזוהר.
 

בתור אחת שאוהבת להריח ולסניף כל דבר אני יכולה להעיד שיש לקרם לחות הזה הרגשה של "ריח בריא" לא משהו תרופתי אבל בהחלט מורגש שיש שם חומרים טבעיים וכמובן שיש שם סידן וברזל שמאוד חשובים לגיל צעיר במיוחד.
מסקנה- סדרת מוצרים עם אידאולוגיה , שורשיות, ואין כמו מוצרי טבע מין האדמה. לאלה מכן שעושות ספורט ,בטח כבר שמעתן שבפרי התמר יש תוספות אנרגיה , זה פרי שמומלץ לספורטאים ולא סתם עשו מהתמר חטיפי אנרגיה, הפורמולה של התמר מעניקה לעור הפנים אנרגיה. קרם לחות מעולה שווה ממש לנסות, יום יבוא וגם בעולם ישמעו על הקרם הזה.
 

בבקשה ממכן שמרו על עורכם  כבר מגיל צעיר, ותהפכו את הטיפוח לשגרת חיים.
 
באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

2 תגובות:

  1. סקירה נפלאה אהובה! את חברת תמר כלל לא הכרתי האמת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מהממת! כן ושווה לך לנסות מוצרים מעולים 💟

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי