מה זה סטייל תלוי מקום ?! - coca style

14 בינואר 2016

מה זה סטייל תלוי מקום ?!

יש פעמים שהגבול דק בין להיות שיקית לבין להיות מוגזמת ומסתבר שהגבול הוא בכלל תלוי תרבות, טיילתי באותו יום, עם אותה הופעה,  בשתי ערים שונות בעיר אחת צעקו "הידד איזה שיקית" ובעיר אחרת שאלו אותי אם פורים מתקרב?  מזהים באיזה ערים טיילתי?!

אם אתן סקרניות אם הייתי מבואסת מהערה השלילית אז תדעו שלא, אני די רגילה שיש לאנשים מה להגיד על מה איך כשאני נראית (ככה זה שאת לא כמו כולם- סטייליסטית בכל זאת ! ), חלקם אוהבים, חלקם לא, אבל זה ממש לא משנה לי, כל עוד זה מרגיש כיף ונוח שיגידו מה שרוצים וזה לא בא ממקום של לצפצף אלא יותר ממקום של מודעות עצמית.

המשפט ברומא תהיי רומאי, מסתבר גאון מי שהגה אותו, אני תמיד שואלת את עצמי שאלות- האם יש סטייל שהוא חוצה גבולות ? האם יש דבר כזה סטייל שכולם יתחברו? והתשובה שלי לשאלות האלו -  היא לא !!! הכל ענין של טעם/תרבות/מקום ועוד.

למרות הכל יצאתי לרחובות עם חיוך ענק, פיזזתי, העפתי מבטים בכל עבר , מתוך ראייה שחכמנו היו גאונים שכבר לפני שנים מנעו ויכוחים ורגשות אשם מיותרים ואמרו שעל ש"על טעם ועל ריח אי אפשר להתווכח" אז שאני אפגע - אין סיכוי !!

מה בסך הכל לבשתי ?
מביאה לכן קריצה מהיום שלי ואותי מעניין אם הלוק שלי לטעמכן ואם לא זה בסדר, מבטיחה עדין לאהוב! 
לבשתי חצאית מהממת מעור בשילוב פרנזים ומאחר שהחצאית עושה את כל הלוק הייתי חייבת לרכך את הלוק, אז הוספתי חולצת טי שרט פשוטה עליה הנחתי ג'קט ג'ינס שייתן לי מראה של קולית או במילה הכי טרנדית "איט גירלז"
בפינת האקססוריז - אתן יודעות שאני אדם מאמין ואני באמת מאמינה כשאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ומאמינה שכל דבר שנעשה בחיינו הוא לטובה,  ולכן העמסתי בשרשרת שכבר מהרגע שאת מניחה על צווארך האמונה גועשת לאושר, שמחה ותקווה.

 צוותי ללוק שלי גם  תיק הורס של חברי הטוב מייקל קורס שהוספתי לו פונפונים , הטבעות הנצחיות שלי שתמיד איתי , והכובע שזה הצהרה אופנתית שלי , למרות שבדיעבד יכולתי גם לוותר עליו.


ואז טיילתי במתחם שרונה בתל אביב ישבתי על הספסל ופשוט נהניתי מהשמש שעדיין קיימת, פה ושם קבלתי מחמאות ונופפתי לשלום (חוויה מתקנת עבורי) .



אז אם בא לכן לעורר את העוברי אורח משאננות טיפוסית אמצו לכן שיק אורבני עם טאץ' ייחודי שישגע את הסובבים.. אז עכשיו קבלו אותי בסיבוב
 


נו אז גליתן באיזה עיר נוספת הייתי, גם אם לא, זה באמת לא משנה ויותר חשוב לי להעביר כאן מסר "תתלבשו תמיד עם מה שמתחבר לכן ושמרגיש לכן כיף ונוח, כי  שנוח לכן אתן את קורנת בפנים ובחוץ"
 
באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

7 תגובות:

  1. רגע אז לא הבנתי, העיר השנייה היא בעצם ירושלים?!

    השבמחק
  2. ווואוו החצאית מדהימה!
    איפה מצאת את הדבר היפיפיה הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקרה שלי קניתי שנה שעברה והחצאית התחבאה לי בארון ממנגו

      מחק
  3. מקסימה תמיד מרגשת ומפתיעה המקוריות גם :) הסטיילינג וגם :) הטקסט. שבת נהדרת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקרה שלי !! שבת מקסימה אוהבת המון

      מחק
  4. ממש אוהבת את הסטייל שלך

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי