סינדרלות נא להתנהג בהתאם - coca style

25 בינואר 2016

סינדרלות נא להתנהג בהתאם

אז שלא תצפו ממני לאיזה פוסט ארוך ומייגע מדובר פה בקריאה לילית נרגשת לכל פאשניסטות שנעלים זה האהבה שלהם.

אז אם יש לך מסדר של נעלים ותמיד את רוצה עוד ועוד כנראה שהפוסט הזה עבורך ובעוד מספר שעות יתווספו לך עוד זוגות (ובבקשה לא לחפש אשמות) אז אם מעניין אותך מה ? מי ? תמשיכי לקרוא.

 
 
 
אז בתור אחת שנעל כן נעל לא זה של  ניין ווסט, תנו לי את הכבוד לספר לכן על סייל או יותר נכון "האפי האוור" לניין ווסט אז רשמו ביומן שמחר יום שלישי 26.1 החל משעה 16:00 ועד סגירת החנות הכל ב 50% הנחה על הנעלים תיקים וכל הקולקציה של 2015 , כמובן שאתן יודעות שבכדי לקנות נעל בניין ווסט צריך לעבוד שעות נוספות אבל עם הסייל הזה עוד יישאר לי כסף לקפה הפוך ולשבת רגל על רגל ולהשוויץ בנעל.
 
 
אז כיאה למכורה שהבטיחה לעצמה שלא תקנה נעל עד לעונה הבאה נראה לי שאני יאריך את החוזה ונפגש שוב אחרי הסייל הזה..אני והזוגות החדשות שאיתי.
אז אם את רוצות לדעת פרטים נוספים איפה המבצע ובאיזה סניפים הכל כאן.
 
ואותי רק מטריד דבר אחד מכל זה - איך אני יחביא מחר את שקיות הנעלים (מסוג הבעיות שרק מכורה תבין לליבי) 
אנצל את מעמד זה ואומר שאם הנסיך שלי קורא את הפוסט ,הנעל שאני רוצה היא המנומרת הזאת במידה 36 ואשמח שזה יגיע עם סרט ורוד - תודה! 
נשיקות יפות שלי
ועכשיו אני יכולה לחלום חלומות מתוקים
לימור אלזמי 
יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי