מה עושים כדי להיות הכי קרובים למיסוני? - coca style

31 בינואר 2016

מה עושים כדי להיות הכי קרובים למיסוני?

בתור אחת שאופנה זה השם המשפחה השני שלי, יש מותגים שאני חייבת שיהפכו לשם משפחה שלי, אז משפחת מיסוני היקרה אם אתם רוצים נצר טוב של מלוכה אני כאן זועקת ובועטת שתיקחו אותי.

את מותג האופנה האיטלקי הנחשק, הכרתי רק שהשתחררתי מהצבא שקבלתי צעיף סריג עם זיג זג במתנה מאישה אצילה שאוהבת אופנה וכנראה שאז הבחינה ביכולות הסטייל שלי על הצעיף התנוסס השם מיסוני. עברו השנים , עברתי כמה דירות הצעיף נעלם (הייתי צריכה לעשות לו ביטוח, חבל), אבל הניחוח של מיסוני עדין קיים בליבי.
כיום אני רק יכולה לחלום על מותג אופנה כזה שיתקפל יפה ובאדיקות בארון , אבל מצאתי נחמה מעניינת ומרגשת איך להיות הכי קרובים למיסוני .
אז קבלו במחיאות את הבושם הראשון לנשים של המותג מיסוני,  הבושם ממש כמו המותג מסקרן, אחר, שונה וייחודי ,
הניחוח החדש של מיסוני, מוקדש לאישה "פשאניסטה מלידה "חושנית, שופעת נשיות ובולטת. ממש כמו הבגדים, הנרות וכל סטייל והצבעוניות ככה בול הבושם.
מיסוני גם כאן השקיעו לא רק באיך הבושם נראה? אלא באיך הבושם מריח?
הניחוח עדין , עם ריח פירות , ריח של נוכחות , ומאוד חושני בניחוח יסמין . הריח מכניס שמחת חיים ואני יכולה לצעוק "התאהבתי" ולא רק מהמראה ההורס של הבקבוק אלא מהריח שמשאיר שובל לכל מקום שאני הולכת.
אז מי שמעוניינת להשוויץ במותג אופנה על, להשוויץ בריח , ולהשוויץ בבושם- "מיסוני קורא לך"!!

באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי