מה הפריט חובה שכל אישה חייבת שיהיה לה בארון ? - coca style

3 בפברואר 2016

מה הפריט חובה שכל אישה חייבת שיהיה לה בארון ?

הרבה פעמים בהרצאות אני נשאלת מהן פריטי החובה שכל ארון חייב, והחלטתי הפעם להתחיל עם פריט חובה שלהנחתי לא כולכן תסכימו איתי. אז הבחירה שלי כפריט חובה הוא ג'קט ג'ינס, אומנם לא מדובר פה "בשמלה שחורה קטנה" אלא בפריט יומיומי שיקי וכייפי שאם תשאלו אותי, הפריט הזה הוא "מפתח צילינדר בדרך החוצה ", אז כל פעם שאני יוצאת אני מושכת איתי את הג'קט בטענה שיהיה..

 
אז מה הסיבות לרכישת ג'קט ג'ינס ולהפיכתו לפריט חובה -
 
1. מתאים לכולם-
 "ג'קט ג'ינס" מתאים לכולם ,זה יפה עליך, זה יפה על התינוקי שלך, וזה יפה על הגבר שלך אה וגם על סבתוש שלך.
 
2. מכניס "גל של נעורים" ותמיד איתו תראי שיקית !!
אם רצונך זה להראות בשיק ולא יודעת איך - אז התשובה היא ג'קט ג'ינס, תמיד מעניק משב רוח של קלילות, מגניבות, ושיקיות. וכאן אני פונה לנשים שרוצות להישאר ילדות אז וותרי על השורטס ג'ינס של הילדות בנות 16, ורכשי לך ג'קט ג'ינס.
וללקוחותיי הנאמנות מהגיל השלישי שהן בדר"כ סבתות , שתדענה כלל חשוב אם לבשתן ג'קט ג'ינס ישר נהפכתן לצעירות יותר בכמה שנים וזה בהנחה שאתן לא מהסבתות של פעם שמשחקות באצבעות של הנכדים" סבתא בישלה דייסה".
 
3. הג'קט ג'ינס משנה את עצמו כמו זיקית -
את יכולה ללבוש את הג'ינס ביום יום עם חולצת טי שירט פשוטה, שמלה פרחונית, ג'ינס-על-ג'ינס, או להפוך את הז'קט ג'ינס שלך למפואר יותר,  עם פאייטים, עקבים, ופרנזים.
 
4. זה לא טרנד זה נצח -
אם אעשה לכן ניסוי ואציג לכן שלושה ג'קטים של ג'ינס, האם תוכלו לזהות אלו מהז'קטים ישן יותר ? תשובתי היא שכיום מאוד קשה לזהות זאת מאחר שכיום חנויות אופנה מנסות להפוך את הג'ינס למשהו "משומש" "חרוש" מה שמקשה בהבחנה של מתי נקנה הג'קט ג'ינס?
הג'ינס משתבח עם השנים, וגם שהוא ישן זה משובח יותר, ומה גם כדאי להשקיע בג'קט ג'ינס כי יש לו חיי נצח (בהנחה שלא השמנת בקילוגרמים)
 
אז יקירותיי האם יש בבעלותכן ז'קט ג'ינס? ואם כן איך אתן לובשת אותו ? אז קבלו הצצה לג'קטים שלי מהארון הפרטי שלי.
 
 ג'קט ג'ינס מהמם נראה וינטג' אבל הוא מהקפסולה הדנית של h&m אני אוהבת אותו בגלל הצבע שלו ג'קט לבן (אמיץ לא כל אחת מאמצת כזה לחיקה) הגזרה שלה רחבת מימדים והשרוולים התפוחים.
 
את הג'קט הכחול כהה חיפשתי די הרבה זמן ומאז אני והוא נהיינו חברים טובים, צמודים אחד לשני.
אז לכל אלה שאומרות לי שאני מוצאת בגדים רק ב"חנויות של פטיטיות" אז הפעם מצאתי את זה בחנות של דפנה לוינסון, זאת הייתה הפתעה ענקית עבורי, וממליצה לכן לרוץ לחנות כי עכשיו זה בסייל מטורף!!

זה דוגמא לאופציה של בגד עם קצת יותר נועזות העמסתי בפרנזים וכדי לעדן את המראה הוספתי ג'קט ג'ינס, את הג'קט ג'ינס הזה רכשתי בחנות פוראבר 21 (FOREVER 21). והאמת שהוא נראה ממש וינט'ג אבל הוא מהעונה הנוכחית.
 
מקווה שגרמתי לכל אחת להכניס לרשימת קניות שלה - ג'קט ג'ינס , מבטיחה שהוא יהיה הפריט הכי שימושי בארון, וגם שתדעו שיש מין כזאת "הסכמה חברתית" שאם ראו אותך מאה פעם עם אותו ג'ינס זה בסדר ואף פעם לא בגדר חרוש... אז נצלי זאת !!

באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. מדהימה כל פוסט מחדש <3

    השבמחק
  3. האמת שאני יכולה לומר את זה גם על סקיני ג'ינס אחד מושלם. חייבים 1 כזה בארון ונהוא משלב עם הכללללללללללללל

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי