בואו להתארגן איתי ליום האהבה - coca style

14 בפברואר 2016

בואו להתארגן איתי ליום האהבה

אני מאלה שחושבת שמי שהגה את "יום אהבה" כיום אחד בודד קצת זלזל בכוח האהבה, מאחר שלא מדובר ביום ולא מדובר בלילה אלא מדובר בחיים שלמים של אהבה.
אבל החלטתי הפעם לא להיכנס יותר מדי לפרשנויות אלא להתייחס לסימבוליות של יום זה , שזה יום שהוא רק שלך ושלו וכולו אהבה .

אז לקראת היום המהמם הזה הייתי חייבת להתארגן להתלבש ולהפציץ הופעה שכולה אהבה.,  אז אז ברוח יום האהבה.. בחרתי ללכת לכיוון הדביק וללבוש אדום ( הכי מתאים לא ?! )


אז בואו נתארגן ביחד..
בחרתי בחצאית פרנזים מהממת של h&m -חצאית שהיא קואצ'לה מתנופפת , מהממת שהמיוחד בה שיש בה תנועה, חצאית שאת לא יכולה ללכת מבלי שלא הסתכלו אלייך וכל צעד שלך ירטיט את הגבר שמולך.
ואם ממש אהבתן את החצאית (כמוני) תצטרכו לחכות טיפה  כי החצאית עושה עלייה משבוע האופנה בפריז למדינת תל אביב אז בתאריך 25.2 החצאית תהיה על קולבי קניון עזריאלי, אומנם הפתיחה תהיה בשעה 09:30 אבל תקדימו כי לפי כמות העוקבות שלי - לא ישארו חצאיות אדומות ואותי מצער שאין לי עליה תגמולים ואז הייתי שמחה בחלקי.


 בחרתי בחולצת פתחים עם שרוכים של top shop החולצה הזאת הכי מזוהה עם קרדישאן רק שההבדל שאני סוגרת את החלון .

וכמו שכבר למדתם להכיר אותי צוותי ללוק כובע שחור ..שנותן את הטון של - אני פה !!


הנעלים שבחרתי זה מגף שחור ובדיוק כמו החולצה גם הוא עם שרוכים. שימו לב הנעל והחולצה חליפה ממש התאמה מדויקת.  המגף מפאובר 21 וזאת הקנייה הכי מהממת שלי . ולמרות העקב 7 ס"מ הנעל נוחה להפליא גם אחרי מסע צילומים לא כאבו רגליי מאומה.

ובפינת האקססוריז כבר למדתן שאני אוהבת לתת ביטויי לדברים האישיים שלי הטבעות האישיות שלי יחד עם הצמיד ההורס של h&m


ועכשיו שאלה-  אתן קודם מתאפרות ואחרי זה מתלבשות או ההיפך?!
אז תשובתי לשאלה,  אני מסוג האנשים שקודם מתלבשות ואחרי זה מתאפרות ככה שאני מתאימה את האיפור לבגד, הרגיש לי שכדי להקפיץ את ההופעה אודם אדום יעשה זאת מצוין.. בחרתי באודם הקבוע שלי של לנקום מספר 132 אבסולו רוז יש לו צבע דם(נשמע לא טוב אבל זה אמת) בוהק ונשאר על השפתיים.. ובניגוד לכל האודמים היבשים שקיימים היום הוא האודם עם הכי הרבה לחות.


להופעה המהממת ניתן לצרף שתי אפשרויות-

1. ללכת על בטוח- למרוח את  הלק המהמם החדש של חברת opi זה לק שהושק במיוחד ליום האהבה, התלווה למארז הלק הזה גם ניטים ודבק להדבקה.
 

2. לאהוב עד הסוף-
מי שהולכת רחוק מאוד , עם חלומות יום האהבה , יכולה ללכת לרשת הטיפוח יוליה  ולהנות מסדרת הטיפולים שיש להם להציע ביום האהבה , אז אני יודעת שזה קצת ק'יטש אבל אם כבר יום האהבה אז לבבות עד הסוף, אני הייתי ביום האהבה בסניף ירושלים זה סניף לאלפיון , הרגשה מאוד נעימה ורגועה, ותראו מה יש לי עכשיו.


אז מה הבחירה שלכם ליום האהבה ?


ועכשיו אני מוכנה לצאת ולחגוג אהבה.
 ושתמיד חיינו יהיו מלאים באהבה.

באהבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

*תודה מיוחדת לצלמת המהממת אוקסנה פסח על צילומים מדהימים .
  

8 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי