מאיפה אנרגיות הבוקר שלי ? - coca style

29 בפברואר 2016

מאיפה אנרגיות הבוקר שלי ?

 בוקר טוב , מה שלומך, תגידי איך הבוקר שלך? את מאלה שמקפצות על המיטה, או שאת מאלה שמשלימות שעות על שולחן העבודה?

הפוסט הזה נולד בגלל שנשאלתי הרבה מהעוקבות שלי בסנאפצ'ט- מאיפה האנרגיות בוקר שלי?!
 אז אני הכי "בנאדם של בוקר" מלאת אקשן ועמוסה באנרגיות טובות עד כדיי כך שבנאדם שהוא לא איש בוקר יכול להתעצבן עליי. אז לשאלתכן מאיפה האנרגיות?  התשובה שלי פשוטה אני הופכת את הבוקר שלי לקסום ע"י דברים שעושים לי טוב, אז לא מדובר פה בתשובה פילוסופית אלה באמת אני חושבת שהדברים שאנחנו אוהבים לעשות כמו לשמוע מוזיקה, להתלבש, להתאפר, להתבשם יכולים להפוך את היום שלנו לקסום ומוצלח וזה קארמה  בדוקה לתגובות טובות כמו "איזה ריח טוב יש לך?!", איזה בגד יפה" ועוד .
 אז ברגע זה תעצרו את הכל ותשאלו גם מאיפה האנרגיות שלי ? כי בשביל זה הכנתי לכן פוסט של בוקר אנרגטי בחיי

הנוסחה לבוקר טוב = סטייל, איפור, שיער, טיפוח וכובע - (אה וכמובן קפה רותח עם חלב קר ,וכפית סוכר)
 
 
יש לי מה ללבוש !!
אני קמה בבוקר מתארגנת בחצי שעה כולל איפור ,שיער, וסטייל , על מנת שאני לא אקום בבוקר עם המשפט המפורסם "אין לי מה ללבוש" אני מתכננת לילה לפני מה אני לובשת, כדי להתחיל בחיוב את הבוקר עם "יש לי" ולא "אין לי"
הבוקר החלטתי ללכת על המראה "איט גירלז" נוח וקליל , ואני יודעת שתרצו לדעת איך הרכבתי את הלוק , אז הפעם אני משאירה פה רשימה לעיונכן.
ג'קט - מנגו
סוודר -גולף
חצאית - הוניגמן
גרביונים -קסטרו
נעלים זארה
כובע -עלי אקספרס (כי רק שם יש כובע במידות ראש שלי ,מסתבר אני וסיניות אותו מידת היקף ראש,  יש מצב שבאחד הגילגולים שלי הייתי סינית?
 
טיפוח הציפורניים- זה חלק בלתי נפרד מהטוטאל לוק של הבגד, ולכן גם פה לילה לפני אני מורחת לי לק , הפעם בחרתי בלק  של Anny יש לי אותו מעל חצי שנה והוא פשוט מאריך חיים לא מתייבש ואני אוהבת את הגוון שלו במיוחד באביב , צבע של התחדשות.
 

איפור- האיפור היומיומי שלי מתרכז בעיקר באודם, כי אני חולת אודמים ויעידו על כך חברי אז בדרך כלל אני זורקת לתיק שתי אודמים ומחליפה אודמים במשך היום. התחלתי את הבוקר עם אודם של אסתי לאודר Pure color envy matte lipstick - מהקולקציה החדשה של ג'ואן סמולס ,דוגמנית העל, אני אוהבת את האודם הזה בבוקר כי הוא רווי בלחות, נותן מראה מאט ושיקי, הצבעים האהובים עליי  לבוקר הם הזוהרים- הוורוד חשמלי, והסגול מלא חיים, ולא אני המצאתי את השמות!!
 
 
בישום-
אני מאמינה שגם ניחוח של בושם יכול לרענן את היום , וחוץ מזה אני אוהבת בשמים שמותאמים לאקלים, משמע בחורף אני אוהבים בשמים חזקים, בקיץ בשמים פורחים וכ"ו, מאחר שזה אביב בחרתי בושם טרופי בריח מלון אגס של דונה קארן DKNY החדש ומרוב שהוא נעים התזתי על עצמי בושם בכל איזור אפשרי , מתלהבת אבל רק בגלל שזה ניחוח עוצר נשימה!
 
 

נהנית מהשמש האביבית שלנו , אומרת שלום לסובבים.
 

מסמסת תמונת בוקר טוב לאינסטגרם, וכמובן סנאפצ'ט , כמובן שפה ושם בודקת לייקים ( הרי על פי זה אנחנו נמדדים- עצוב לא ?! )


ויוצאת לבוקר עמוס אנרגיות, ועכשיו אהוביי כל מה שנותר לי זה לברך אתכן ביום טוב ומבורך.


באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

3 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי