בואו לפגוש אותי - coca style

7 בפברואר 2016

בואו לפגוש אותי

אז בואו לפגוש אותי .. רוצות לדעת מה הבגד הכי נכון עבורכן, מה הבגד שמשדר תדמית טובה ומה הצבע שעושה טוב לעור הפנים ולשאול שאלות נוספות  - אז הפעם יש לי  הפתעה עבורכן !

אז רשמו ביומנים - מפגש רק בשבילכן שבמסגרתו אענה על השאלות שתמיד חלמתן לשאול.  מחכה לכם בהכי סטייל בקניון רמת אביב אשר מציג בפרויקט בלעדי: Style Mentor - מתחם סטיילינג ייחודי מסוגו המציע מפגשים אישיים עם סטייליסט וטיפולי ביוטי..
במתחם תוכלי להנות משירות סטיילינג אישי וטיפולי ביוטי במתחם חדש וייחודי שיוקם במרכז הקניון ובמסגרתו כל לקוחה המגיעה לקניון תוכל לתאם ללא תשלום והתחייבות- פגישה אישית עם סטייליסטית מקצועית בוגרת שנקר. הפגישה כוללת סקירת סטייל אישית וסיבוב בחנויות הקניון.
 
מתי ואיפה-
בתאריך  14.2.2016 בין השעות 12:00-16:00
נא אשרו הגעה במייל שציינתי.
 
ולמה להגיע?! 
1. כי סטייל זה הדבר שאנחנו הכי אוהבות.
2. אגרום לכולכן לחייך- תסמכו עליי אני טובה בזה!
3. בכדי שנחגוג את יום האהבה ביחד.
4. ובכדי שנחליף "רשמי סטייל", אני אוהבת ללמוד מכל אחת.
 
נשיקות ונפגש
לימור אלזמי- סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי