איך להתאפר כמו מדונה של שנות ה-90 ? - coca style

20 במרץ 2016

איך להתאפר כמו מדונה של שנות ה-90 ?

מה שנחשב שוק של פעם, זה שיק של עכשיו - מדונה יקירתי !! אני זוכרת את אותם הימים שהיית מורחת על שפתייך אודם חום עם עיפרון שחור מסביב לשפתיים והיו שחשבו שזה קצת פרחי אבל עברו השנים האיפור נהפך לדוקטורט והופכים את האיפור לאקדמיה, אז מדונה אהובתי הפוסט הזה לכבודך, לחיי מדונה.

בנות תתכוננו לטרנד הלוהט של הניינטיז: תוחם שפתיים כהה , גבות מלאות, שימר , ומסקרה שחורה דחוסה.
המראה של "מדונה" התחיל בימי החורף בטפטופים וימשיך אתנו לאביב ולקיץ. מי שעוקבת אחרי באינסטגרם כבר ראתה שבישרתי את הבשורה המהממת, וככה נראה האינסטגרם שלי בשבועות האחרונות - מדונה אחרייך !!


 אז "האודם החום  הוא לא לבד" וצריך להשקיע בכל האיפור כולו כדיי להגיע ללוק הזה. אז אומנם אין שום דמיון ביני למדונה אבל בהחלט אימצתי את האיפור שלה.  אז מה צריך  ליצירת המראה ?

1. מייק אפ של - pupa -made to last הצבע שבחרתי ליצירת המראה של מדונה הוא צבע מספר 30, מדובר במייק אפ שנותן מראה טבעי, לא שכפטל, מראה ללא שומן, שהעור נראה רענן ויפה, במשך שנים חיפשתי מייק אפ שהיה בעל כיסויי גבוה אבל שלא יראה מסכה, לצערי כל מייק אפ שעד היום שמתי הרגיש לי מסיכה, עד שהגיע ללשכתי המייק אפ של פופה והצליח להפתיע אותי, יום שלם איתו , והרגיש לי כיסויי מושלם ויפה, ובנוסף הוא מקדם הגנה. 
2.  גבות עבות ומלאות just browsing קליניק  -בתקופת הניינטיז הגבות "שיחקו תפקיד מרכזי" -הגבות יהיו מאוד בולטות , דרמטיות ובדיוק כמו עכשיו שמראה הגבה העבה חזר , אני משתמשת בג'ל מוס לטיפוח וסידור מהיר של הגבות, הג'ל מרים את שיער הגבות ונותן להם תחושה של גבה מלאה וטבעית , הצבע שבחרתי ליצירת מראה מדונה הוא 02 שנקרא light brown
3. צללית  בורז'ואה -little round pot הצבע שאני בחרתי להשתמש למראה של מדונה הוא 03 שהוא שנקרא ניוד מואר, הצלליות של בורז'ואה מאוד טבעיות בגוונים של פסטל, הן צלליות אפויות שעמידות ל 12 שעות, ונמרחות בקלות.
4. עיפרון שחור ומסקרה מארז של בורז'ואה -ליצירת מראה  של מדונה מרחתי מסקרה "טוויסט אפ" שמפרידה מאריכה, ומנפחת את הריסים. והשתמשתי עם תוחם עיניים בצורה מאוד עדינה (מאחר שהפוקוס יהיה בשפתיים).

5.פלטת שימר של עופרה OFRA Illuminating Blush Triangle: 3D Pizza Pie-למראה של מדונה
השתמשתי עם  הגוון הכמעט לבן להדגשת עצמות הלחיים וגם להדגשת קו הלסת , הפלטת שימר שלי  זה הפיצה ששיגעה את כל המדינה, וכנראה שנזכרתי בין האחרונות, אבל תקשיבו זה הדבר הבא, צבעים מאוד פיגמנטים ומרהיבים,  אומנם לא נשאר באתר  guilty אבל שמה לכן לינק אם זה יחזור הרווחתן. אני קוראת לזה "פלטת עונות השנה "- כי כמו במייק אפ שיש לך מייק אפ לקיץ ומייק אפ לחורף אז גם שימרים מתאימים לפי עונות ולכן כייף שיש לך את כל הגוונים בפלטה אחת, שמתאימה לכל העונות, גם לשחומות, גם לבהירות. מושלם !! 
6. האודם הסופר מושלם של עופרה- שנקרא  Harlem
אחרי חיפושים נמצא האודם המדויק של מדונה, בטוחה שלא כל אחת תתחבר לאודם הזה כי יש לו ממש נוכחות אבל שתבינו בחו"ל מדובר כבר על תופעת רשת.
ישנה תופעת אינטרנט ויראלית שנקראת Harlem Shake ובאופן מקרי או שלא קוראים גם לאודם Harlem.
התופעה מספרת על איך דברים נהפכים לוויראליים, כמו קבוצות אנשים שרוקדים לרקע מנגינת שיר כמו גנגנם סטייל", האם גם האודם של עופרה שנקרא הארלם" באמת יהפוך לדבר הבא? ותשובתי היא כן כולנו הולכות להתאפר מאוד עדין בעור הפנים ,ולסתובב כמו מדונות.
ממליצה מאוד להכנס לאתר  guilty ופשוט יש שם את כל עולם הביוטי שאנחנו נושמות , ואם חשקה נפשכן באודם שלי מצרפת לינק ישיר לאודם
ועכשיו הרי זה ברור שתרצו לראות איך אני נראית, אז הנה טעימה קטנה  בשחור לבן הכי ניינטיז , אה  וסליחה באמת שאני לא מדונה!!
באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320  

5 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי