מה בשורת הסטייל שהביאה לנו רנואר ?! - coca style

14 במרץ 2016

מה בשורת הסטייל שהביאה לנו רנואר ?!

אז לפני שגיא פינס יעלה לשידור עם העידכונים החמים של תצוגת האופנה של רנואר, החלטתי להקדים ולומר שאפו גדול לחברת רנואר סוף סוף לא עוד בגדים מסחריים על הבמה אלא בגדים עם תעוזה ותשוקה לאופנה.


כבר הרבה זמן שאני לא מתרגשת מתצוגת אופנה, אבל עם זאת למרות הכל תראו אותי בכל תצוגת אופנה אפשרית, גם כדי להעביר כרטיס ולסמן וי של פאשניסטה מהשורה, וגם בגלל שהאופנה זה אוויר לנשימה שלי.
אז הבוקר באתי שוב עם אנרגיות סטייל אבל עם ציפיות נמוכות (דוגרי) אבל מה שקרה שמדד הציפיות שלי זינק מהר מאוד מהדוגמנית הראשונה שהגיחה לקדמת הבמה.

רקע המוזיקה בישר לנו ריקוד סלסלה קצבי, משהו אחר, ומיוחד , הקולקציה שעוצבה נקראת "ריזורט", או במילים פשוטות לישראלים  "קולקציה של שמחות".

אז מה נלבש לאירוע הקרוב? או לחתונה של החברה הקרובה?  התשובה היא "תוציאו את הספרדייה שבכן", כי הקיץ הזה כולנו נהיה יפות, צבעוניות ואנרגטיות.
הצבעים השולטים היו  "אדום עולה" "וצהוב עולה" צבעי אימפריה נכון?!
לגבי כמות הצבע האדום שראיתי היום , כנראה שאצטרך לשתות "מיץ אומץ" בשביל ללבוש אדום, אוהבת על אחרים פחות עליי..

הבדים- בדים נשפכים של שיפון, תחרה ומשי.
הגזרות- פעמון, שכבות, פפלום וולנים.
שורה תחתונה-  זה אחת התצוגות שהכי דומה באופי שלה לאופי התצוגות בחו"ל , יש תעוזה, הבדים והבגדים הביאו את קולקציית הערב והחתונות לקדמת הבמה.
 
*מה יגיד על זה משמר הצניעות-  רנואר תצטרך לתת את הדין כי מדובר בהרבה חשוף, הרבה אדום רחמנא ליצן, ספק שמלה ספק כותנת לילה סקסית, בקיצור דוסיות שיק לא ימציאו את עצמן שם.
 
אה ומה לבשתי בטח תהיה השאלה הבאה שלכן, אז הכינותי מראש, כנראה שתחזית הסטייל שלי הייתה מושלמת וגם אני הגעתי היום עם שמלת וולנים מ top shop  שיער מתוח, עגילים, ולוק ספרדי.


רנואר הצליחה לתת שואו תנועה ושיק והשאירה את קהל הצופים מופתע. ונראה לי שגם אתכן?! 
 
נשיקות ורק בשמחות 
לימור אלזמי -יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320
 

4 תגובות:

  1. מהממת :) קולקצייה בקצב הסלסה צבעונית מלאת חיוניות ויפה. כמוך.
    עכשיו אני רואה את גיא פינס...

    השבמחק
  2. פוסט מהמם!!! הכתיבה שלך פשוט גורמת להמשיך לקרוא עוד ועוד...

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי