איך לעצב משקפי דולצ'ה וגבאנה - coca style

27 במרץ 2016

איך לעצב משקפי דולצ'ה וגבאנה

נתנו לי משקף של פרינס בצבע שחור, כמה חרוזים שאספתי מאבגד, דמיון סוער.. ומה יצא? משקפי דולצ'ה וגבאנה בהשראתי.

דולצ'ה וגבאנה ידועים בעיצוב שלהם כמעיזים דרמטיים ומביאים משהו אחר לקחתי זוג משקפיים  של פרינס, ועשיתי "שיפצורשיין".

עצבתי את המשקף שהכי מזכיר את עיצוביו של  דולצ'ה וגבאנה ולעניות דעתי ובצניעות רבה עשיתי את זה וואו ואפילו יותר טוב מד'ולצה  !!!


מה צריך -
1. משקפיים שחורות פשוטות שבדרך כלל תמיד יש כאלה לכל אחת, שלי הם של חברת פרינס.
 
 
2. מגזין אופנה להשראה או השראה של מעצב על, אחרייך דולצ'ה ..


3. פיצפקעס- כל החרוזים, שרשראות ושטויות שיש בבית, ואם לא קיים כזה לכו לרשת אבגד יש להם דברים קטנים מושלמים לשפצור שאפילו גם אם לא ניחנת בדמיון מופרז, שם תאמצי לך דמיון בזכות הפריטים. כמו כן מצאתי שם גם
כלי עבודה- דבק חם, דבק מגע, מספרים ועוד דברים שתמיד טוב שהיו בבית ,ובמיוחד אם את אומנית.
 

4. ויאלה לעבודה ולהביא בדמיון - אז באמצעות חרוזים ושרשראות מוכנות הדבקתי לי על המשקף, דאגתי לשמור על הצבעים שדולצ'ה וגבאנה אוהבים, ומה יצא ?
 

 
 
 
ועכשיו בחייאת תראו את המשקפיים שלי מול המשקפיים של דולצה גבאנה ותגידו לי של מי הכי יפה? ולא בגלל שאני אמרתי .
 טוב דולצ'ה וגבאנה בכוונה תייגתי אתכם שתגיעו אליי לפוסט, אם הגעתן אליי לפוסט משמע ניצחתי והגעתי לרמת השראה גבוה ודומה לשלכם.. אבל בחייאת לא הגיע הזמן לעשות שיתוף פעולה בנינו ולעשות איחוד כוחות " דולצה וגבאנה ולימור" לי זה נשמע טוב מה אומרים ?
נו אהבתן את היצירה של דולצ'ה לימור , כי אם כן גם אתן יכולים להתפרע ולעשות גם.
 
 
באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי