להלביש את הבית בסטייל - coca style

28 במרץ 2016

להלביש את הבית בסטייל

תמיד מיד שמסתיים פורים אני מתחילה להתגרד בכל הגוף מהסיבה שאז אני יודעת שפסח מתקרב והניקיונות בדרך..אז ברוק שאני לא אספר לכן על ערימת הכביסות שלי, והבלאגן בבית כי בטח שלא בשביל זה באתם לקרוא אותי, אלא מתרכזת באיך להלביש את הבית בסטייל אחר,אביבי וצבעוני.

אז  בדרך כלל שאני באה "להלביש בתים" ולעשות "הום סטייל" אני בדרך כלל מסתכלת ושואלת - מי גר בבית? למרות שהניסיון שלי אף פעם לא מטעה אותי.. בקלות יתר אני יכולה לזהות מי גר בבית , מה הצרכים שלהם ומה אופי הבית?
 
 
הכלל הכי חשוב - ב"הום סטייל" - תגיד לי מי אתה? אני אגיד לך איך הבית שלך?

אז נתחיל שכל בית יש לו את הסגנון האישי שלו- ולכן צריך להתאים סגנון לאופי של האנשים שגרים בבית, אם גרים בבית אומנים קרוב לוודאי שהבית יהיה צבעוני, וקופצני וסטייל חוצה גבולות ואם אנשי הבית הם אנשי הייטק אז יהיה ניתן לחשוב שהבית הוא מאוד מוגדר ותבניתי וצבעים מאוד מוגדרים בדר"כ לא צבעים צבעונים אלא יותר לבן ושחור וכן הלאה.
הפעם החלטתי לפנות לצבעוניים שבנינו שמחפשים סטייל ואופנה לבית, אז בין שיטוטי השקות שהיה לי השבוע, הגעתי עד לירושלים ומצאתי רשת מדהימה צבעונית וקופצנית לטקסטיל עתיקות ועבודות יד והיא חברת ג'ינג'ר.
 
מה תמצאו שם-
החנות מציעה קבוצות פריטים שמתאימות לעיצוב כל אחד מחדרי הבית: כריות נוי, מפות שולחן, שטיחים במגוון גדלים, כלים מעוטרים, אהילים, מצעי מיטה, מוצרי אחסון, פופים, ריהוט קל, פריטי נוי, כלי מטבח והגשה, ועוד.
בנוסף ישנה קולקציה של פריטי אופנה ואביזרים אישיים – שמלות וחולצות רקומות ומודפסות, תיקים, נרתיקים, מחרוזות ועוד.
ולמה מכל הדברים שיש שם צילמתי לכן את היד שלי.. נו תנחשו.. אז מצאתי שם את הטבעת הענקית שנמצאת על הקמיצה שלי שהיא טבעת סופר אותנטית ומיוחד שתפסה לי את העין ואיתה חזרתי.
 
וכמובן שגם עשיתי לי הזמנה של שתי כריות פרחוניות אבל לא אחשוף אותם עדין כי עד שאעשה סדר פסח.. תצטרכו להמתין ואז בשמחה נחדש איתכם את הכריות.

אז מי שרוצה לפתוח את האביב בסטייל פרחוני וצבעוני כנסו לג'ינג'ר יש שם טירוף של דברים.

באהבה רבה
לימור אלזמי-סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי