למה אני מתחפשת בפורים ?! - coca style

3 במרץ 2016

למה אני מתחפשת בפורים ?!

פעם הייתי מהמשקיעניות שממציאות את עצמן כל פורים מחדש, אבל בשנים האחרונות אני הרבה יותר מתלהבת לראות אנשים מחופשים מאשר את עצמי , נו טוב אולי כי במקרה שלי אני מתחפשת כמעט כל יום, סטייליסטית לא?!
אבל אז באה "הצעה מתוקה" מחברת mac לאפר אותי?! אז אמרתי זה הזמן שלי להתפרע קמתי והתחפשתי לנמרה מתוקה.

 
הגעתי לסניף mac  בדיזנגוף סנטר בתל אביב שם כבר ראיתי צבעים ורעיונות לתחפושת, לא חשבתי על נמרה כי היום להיות נמר זה כבר חלק מהסטייל שלנו, אבל בכל זאת זה היה נראה לי הכי קליל, הכי כייפי, ופחות כבד בפנים (לא אוהבת שהעור שלי עמוס באיפור).
אז התחלנו קודם במייק אפ שמאוד בהיר ממני, הרגיש לי קצת סיד אבל אמרו היי את נמרה - חכי תראי בסוף?
ובאמת האיפור בשפתיים , שפה תחתונה סגול , שפה עליונה שחור, אליינר ואף שחור , הפכו אותי לנמרה מתוקית.


ואז בא החלק שהוא שלי "סטייל"- אספתי  את השיער ועשיתי פריזורה נמרית חייתית,  נעלתי את נעלי הנמר שאני כל כך אוהבת, ולבשתי פרווה שחורה ויאלה תמונה !!


ולסיום - חייבת לעדכן אתכן במבצע מאוד משתלם של מאק אם בא לך לזכות באיפור לפורים או כל איפור מקצועי תפרסמי תמונה עם איפור מיוחד שלך ותתיגי #macpurim בנוסף מאק מזמינים את כל היפות לבוא ולהתאפר לכבוד פורים במחיר של 300 ש״ח בנוסף לאיפור ההורס תוכלי לבחור לך מוצרים בסך 300 ש״ח, שווה ברמות על.
  
באהבה לכולם ופורים שמח 
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי