מה עושות לימור אלזמי ומגי אזרזר כשהן נפגשות? - coca style

9 במרץ 2016

מה עושות לימור אלזמי ומגי אזרזר כשהן נפגשות?

 שתינו ברונטיות, שתינו מצחיקות ושתינו חברות טובות , אז מה קורה שאנחנו נפגשות ?! אם תשאלו אותנו נענה "מחזמר שיער".

 מאז שמגי אזרזר היא הפרזנטורית של גרנייה היא "הדוקטור שלי" בענייני שיער, יצאתי איתה ליום כייף שתייעץ לי איזה שינויי צבע כדאי לי לעשות ? וחזרתי עם תשובות צבעוניות .

אז השבוע הרגשתי שאני חייבת להכניס לי אנרגיות של צחוק והומור וקצת שינוי צבע לחיי. אז יצאנו ליום כייף בקניון ,היא באה כהרגלה מהממת מכנס ג'ינס, חולצה לבנה, מעיל מהמם בצבע חרדל, ושיער שופע ושאלה אותי -נו איך הג'ינס יושב? איך הנעל שלי? איך השיער ? נו באמת תגידו לה שהיא נראית מיליון דולר ויותר $$$$ נכון ?
אז הפעם ניצלתי את הידע המקצועי שלה בתחום השיער, מאז שמגי היא הפרזנטורית של חברת השיער גרנייה החלטתי שהיא תעזור לי ותגלה לי את סודות השיער שלה כי אני חייבת שינויי קל  כאן ועכשיו.

אז כיתתנו רגליים עד קניון איילון נכנסנו לסופר פארם ושם כבר הייתה חגיגה, סיפרה לי על שלושת השמנים שיש בצבע- זית, שיאה, ואבוקדו, והתחלנו לדבר על משהו שכולנו מפחדות ממנו "שיער לבן" ופתאום נשבעת שיצא ממנה "לודמילה הרוקחת"- נתתי לה נשיקה מכל הלב ולקחתי את הצבע לקופה.
 
 
ואז קרה הדבר - להסתובב עם "סלב" כמוה זה "בעיה בעייתית" כל שנייה וחצי היא מצטלמת לסלפי עם אנשים, ונו היא הכי נשמה בעולם, הכי זורמת ונותנת לכולם להרגיש שהיא כמוני כמוך- ופשוט מושלמת.
אז כדי להתלהב גם מהצבע של גרנייה וגם ממגי אזרזר הייתי חייבת להעמיס בתמונות מתלהבות, אה וגם בפוסט !!
 אז אחרי אלפי תמונות עם כל עוברי אורח, שעות של פטפוטי צבע , ואלף תמונות סלפי , אז אפשר גם "סלפי מתלהבות"!!!
 

 חזרתי לבית - עם הצבע המושלם, גוון של חום בהיר, שזה שינו קל מהצבע שלי, ועכשיו שאנחנו הולכים ומתקרבים לקיץ חשוב לי שיהיה לי גוון שיער נמוך בטון מהצבע שיער שלי.
 

וככה זה נראה יום אחרי הצביעה ,שיער זוהר, מלא ברק, מסתדר בקלות, הגוון הוא חום בהיר זוהר.
יצאתי לרחובות בהתלהבות יתרה והייתי חייבת להעתיק ממגי גם את הצבע החרדלי שלבשה יום קודם , אז באתי עם חצאית חרדלית - ממש חברה קנאית לא ?!
 

אז אחרי שנהנו כל כך וגם יצא לי אחלה צבע, מסיימת עם פנייה נרגשת למגי- מג'וש יפתי עכשיו שאת הפרזנטורית של צבעי שיער גרנייה ואת עושה את זה כל כך טוב , את יכולה לקחת בכייף תפקיד ראשי במחזמר שיער , אה וכרטיסים להצגה עלייך ! 
נ.ב
 ואם בא לכן גם לקבל עצות שיער ממגי כנסו לדף הפייסבוק של גרנייה .
 
באהבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית.
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי