פינת התיק היומי - coca style

4 באפריל 2016

פינת התיק היומי

 אז שלא תחשבו שפרצתי לחנות תיקים או שחנויות תיקים שולחים לי תיקים לפרסם (אני עדין לא סלב!!) אבל תיקים יש לי בשפע ולכן החלטתי לתת חשיפה קטנה ממבחר התיקים שיש לי במתלה ולפרגן לכל תיק שנמצא איתי כי בכל זאת מדובר בתיק שאני נושאת על כפי יום ביומו. 

העוקבים שלי באינסטגרם יודעים שאני אוהבת להחליף תיקים בתדירות גבוה עד כדי כך שאני מרבה לתעד את התיקים שלי ולכן פתחתי פינה קבועה אצלי באינסטגרם שנקראת "פינת התיק היומי" מוזמנים להציץ ולעקוב.
התיק מבחינתי זה השדרוג הסופי של כל "טוטל לוק", אחרי שנתת בהופעה. תיק יכול להקפיץ לך את הלוק, ולתת לך את המראה שאת מבקשת להיות.

תגידי מי התיק שלך ואני אגיד לך מה המראה שלך ?

תיק של מייקל קורס -לאישה הקלאסית שאוהבת מותגים, תיק שמתאים לרוב לכל "לוק", יפה על שמלה שחורה ויפה גם הלוק ספורטיבי- תיק שאפשר לחרוש עליו ולא יגידו לך כלום.
תיק של טומי הילפיגר- לאישה שחושבת מחוץ לקופסא, מעיזה,  ומחפשת תמיד טוויסט אופנתי, השנה שווה להציץ ולראות את הדגמים הבלעדיים בטומי שהשאירו אותי חסרי נשימה.




תיק של  דיזיגואל - תיק עם ניחוח ספרדי - עם אמירה לאוהבי הפרחים וצבע,התיקים של דיזגואל מאופיינים בשמחת חיים, ונוכחות שאי אפשר להתעלם.

תיק של לי קופר-  מיועד לאישה שאוהבת לתת ניחוח נשי, נוסטלגי, התיק נראה מאוד וינטג' אבל הוא רטרו נרכש  לאחרונה ב"תיק התיקים" בקניון גבעתיים ממליצה להגיע לשם, יש שם עולם שלם של תיקים למי שאוהבת תיקים , אגב את כל מזוודות הסטייל שלי לחו"ל אני קונה רק משם.

תיק בעיצוב אישי Diy - שעשיתי לעצמי עם אותיות שקניתי מחנות בברשקה ותיק עור של חברת לאפייט שהשתעשעתי וראיתי כמה שהתיק הפך את ההופעה לשמחה.

 אני בטוחה שאתם שואלים את עצמכן "איך אפשר להחליף בין תיקים כל יום ?"
העצה שלי היא שתספרו את מספר הפריטים הקבועים שיש לכן בתיק, לדוגמא לי יש שישה פריטים שאני לא יוצאת בלעדיהם- ארנק, אודם, מטען, מפתחות, עט וחשבוניות עבודה (עצמאית).
וכל יום שאני מחליפה פריטים אני פשוט סופרת את חמש הפריטים הקבועים ובודקת שהם אצלי בתיק.

ואם את מאלה שלא מוצאות כלום בתיק"?
ואת מאלה שאוהבת תיקים גדולים , תכנסי בתוך התיק הגדול, תיק קטן שבו תרכזי את כל הדברים החשובים וכך לא תצטרכי לפזר את כל התיק כל פעם מחדש שאת מחפשת משהו.
וכמו כל פאשניסטה גם לי יש תיקים שאני שואפת אליהן השנה אז קבלו את הנבחרת שבחרתי של טאוס (הדובי) ודיזיגואל(הספרדים) נבחרת מקולקציה חדשה .. אז אומנם אין לי יומהולדת בקרוב אבל נו אולי משהו יהיה לארג' ויפתיע אותי במתנת חג. 
דיזיגואל- דיזגואל השיקו השנה  תיקים צבעונים  עם סגנון צעיר , והתיק הלבן עם הטיפטופי צבע הוא דו צדדי גם שחור וגם לבן- פשוט אגדה.
טאוס- טאוס כרגיל מביאים "מביאים סטייל" , דובי צבעים וטרנדיות, העונה השקיעו בצבעי פסטלים, פייטים, קש ועוד .. מראה קייצי ורענן.. נו והבחירה שלי תיק קלאץ  עם פייטים, ושלכן?
אז נפגש שוב בפינה הקבועה שלי - פינת התיק היומי.

באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320 

תגובה 1:

  1. איזה תיקים מהממים! אני ממש אוהבת את הבלוג הזה :)

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי