מה האקססוריז המושלם שעיצבתי לקיץ ? - coca style

18 באפריל 2016

מה האקססוריז המושלם שעיצבתי לקיץ ?

ידיעה מרעישה - בימים האחרונים צפינו בסטייליסטית לימור אלזמי לוקטת צדפים מהים, האם מדובר בתחביב חדש ? או בקולקציית אקססוריז מושלמת לקיץ?

 
אז בנות ישראל להתפקד !!! אני ממליצה להגיע כמה שיותר מהר לים ולהתחיל ללקוט צדפים כי הקיץ הזה כולנו נלבש ים !! אז לפני ששמורות הטבע יתפסו אותי על זה שאני משדלת אתכם לחמוד צדפים מהים ..בואו לראות מה עיצבתי , ותנו לי להרים את הראש בגאווה ולומר שאת הצדפים לא חמדתי..
 
המזג האוויר הטוב הזה משפיע גם על המצב רוח שלי, לאחרונה אני מרגישה חופשיה, משוחררת ועם רצון לעצב וליצור.
אז הלכתי לאבגד - שזה הבית לכל מוצרי גלם לתכשיטים ועיצוב DIY  ,לשם אני מגיעה בדרך כלל "טאבולה ראסה"  חסרת השראה ומשם אני יוצאת עם אנרגיות של מעצבת דגולה. 
 
אז הפעם אספתי את כל הצדפים שהיו בחנות, שרשרת זהב, חרוזי שיש, וגדילים והתחלתי לדמיין ולעצב את האקססוריז המושלם לקיץ הקרוב, הקיץ  אנחנו נראה הרבה צדפים, קש, שיש, חומרי אדמה וזה  ישתלב מצוין עם צבעי הגלידה והניוד שישלטו בקיץ הקרוב.
אז התחלתי לעצב שרשרת עם פרנזים ותוך כדיי חמקה נפשי לעגילי קליפס, טבעת ואפילו שפצרתי את נעלי אלדו (נו אולי ירצו אותי כמעצבת מהמניין). הרעיון הוא לקחת מרכיבים וחלקים ומשם הדמיון פורץ והשמיים הם הגבול.
 
אז כדי להשוויץ ולהראות לכן את הקולקציה חיפשתי מקום להצטלם, מקום שהכי קרוב בדמיון לים, ומאחר ועדין קריר ולהצטלם עם בגד ים לא אופציה מבחינתי, הכי קרוב למשהו שדומה לים זה המזרקה המהוללת בקניון רמת אביב, אז קבלו את העיצובים שלי על רקע המזרקה.  
 
 
ואני ממש מאחלת לכל אחת ממכן להתנסות ללכת לחנות יצירה כמו אבגד ולעצב משהו בשביל עצמך, אין יותר כייף מזה לענוד משהו שהוא שלך !! ולצעוק "אני עיצבתי".. זה נותן הרגשה כייפית, ונעימה.
 
 
ועכשיו אני יכולה לרמוז שמתבשל לי "ליין קפסולה בעיצובי" אז שווה להמתין.
 
אוהבת המון
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי