איך לעצב את השידה שלך ?! - coca style

22 באפריל 2016

איך לעצב את השידה שלך ?!

הפעם אני מזמינה אתכן אליי לבית לראות להתרשם מהפינה הקסומה שלי, וגם לקחת רעיונות איך לעצב את הפינה הכי נשית בבית, זאת שעמוסה תמיד  בביוטי בישום ובכל הדברים שאנחנו באמת אוהבות.

אז היום זה כבר פס ייצור לרוב הנשים יש בבית שידה לבנה עם מראה, ולדאבוני גם אני נראית כמו חוק העדר, יש גם לי שידה לבנה ..כמה פתטי.. אממה האווירה שכל אחת מאתנו שונה, אז הפעם פיזרתי הכל ועשיתי סדר יחד איתכם, אלו שעקבו אחריי בסנאפצ'ט בימי בימים שקדמו לפסח כמעט וניקו יחד איתי את הבית, וראו איך אני מסדרת הכל.
איך לעצב את השידה שלך? ודרכים לשיפור האווירה -
אקססוריז לבית-

נרות- אני לא יודעת מה אתכן אבל אני אוהבת שתמיד נרות יהיו דלוקים אצלי, זה מכניס אווירה ניחוח והרגשה ביתית במיוחד אם את מאלה שאוהבות ריחות כמו וניל, אמבר ועוד , הנר האולטימטיבי שלי הוא של spring חוץ מזה שהוא ממש יפה יש בו גם סטייל !

פרחים- כי פרחים תמיד עושים לנו טוב, וגם אם מדובר בפלסטיק.
אננס- הפרי אננס כבש בצורה אדירה כל בית, והום משלט על כל עולם "הום סטייל", כל קולקציית האקססוריז לחדר שלי היא מגולף ומעדיקה שיש להם דברים מדהימים, ואני נכנסת כל שבוע רק לוודא ולראות מה חדש בעדיקה. הרבה פעמים אני קונה דברים רק בגלל שהם מצטלמים יפה, אבל נו זה כבר בעייה של מכורת אינסטגרם וזר לא יבין את זה.


בשמים-
כל אחת יש לה את הבשמים המועדפים אליה אבל יש בשמים שבאמת כייף במיוחד שיהיו בשידה גם בגלל האריזה.. אז הבשמים האלו הם אצלי בנוהל קבוע.
אירגוניות-
 בתור אחת שהיא די עסוקה ביום יום וחייבת שליטה מלאה על האיפור שלה ואין לה זמן להתעסק איפה הנחתי את זה ? ואת זה? האירגוניות הצילו את חיי , קל לארגן ולסדר ולראות תמיד "מתוקתקת", אודות האירגוניות שיש לי שהפכו את הסדר ליעיל, טוב, כייפי והכי חשוב סוף סוף יש סדר.. אז בואו לראות איך סידרתי ?!
האירגונית הראשונה הגדולה היא דגם ברצלונה (המקום האהוב עליי) , אתר בשם עידית  באתר יש שם  ארגוניות איפור בכל הגדלים והצורות, מאוד הופתעתי מהארגוניות שם , הן איכותיות ביותר, מאקריל עבה,.את הארגוניות של עידית, ניתן לרכוש גם באתר של עידית וגם במשביר לצרכן .

דגם ברצלונה
 אז דגם הזה של האירגונית היה התלהבות כי קניתי הכי גדול כי חשבתי שיש לי ערמות של איפור בפועל, נשארו לי מקומות פנויים אז אצטרך לעשות קנייה בקרוב כדיי שלא יהיו לי חורים באירגונית.



ועוד אירגונית שאני ממש ממליצה עליה זה האירגונית הקטנה לאודמים ,דגם פראג כאילו יצרו אותה במיוחד עבורי, מאחר שאני אוהבת אודמים.
דגם פראג
 הכי כייף לקום בבוקר ולשלוף את האודם המושלם עבורך, קל ונוח.



ועכשיו תסתכלו טוב על התמונה מצד ימין , יש כאן אירגונית קצת אחרת מהסוג הקצת יותר זול של  חברת ביוטיקייר אבל בהחלט מרשים ועושה את העבודה, לגבי רמת הטיב ואני לא יודעת, נראה טוב, נוח ומאוד מאורגן , אני אומרת אם הוא ישרוד לי עד פסח הבא.. אז אני ישיר דייהנו !! שווה כל שקל ולא כואב בכיס .


ואם כבר עסקינן בחברת ביוטיקייר
אז יש לי כמה מומלצים-
כפפה עם משטח סיליקון שניתן לנקות איתה את כל  מברשות האיפור בקלות ובמהירות. יש למרוח מעט שמפו או סבון נוזלי קוסמטי על הכפפה , להרטיב את שיער המברשת במים ולהבריש אותה היטב על גבי הכפפה, מושלם הפך את חיי לקלים ועוד לחשוב שפעם הייתי מכניסה מברשות לבד למכונת כביסה על זה נאמר- מכורה בלי שכל !!
 הדבר הנוסף שלדעתי אין מכורת איפור שאין לה זה הספוגית מייק-אפ בצורת טיפה, שהופכת את מריחת  מריחת המייק-אפ והקונסילר לפשוטה ואחידה.
תמונות אווירה-
אז את המסגרות המהממות האלו צבעתי בספריי כדיי שיתאימו לי לבית וגם קצת יפרחו את השידה הלבנה, לגבי המותגים לא באמת נראה לכן שזה שאנל נכון ?! הכי פשוט הדפסתי בחנות צילום בגודל של תמונה.

שיהיה לכולנו אביב שמח , ושנשמור על הפינה שלנו תמיד באווירה טובה.

נשיקות
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי