איך אליס בארץ הפלאות מגיחה לעולם הסטייל ? - coca style

4 באפריל 2016

איך אליס בארץ הפלאות מגיחה לעולם הסטייל ?

האביב כבר כאן והצבעים הפסטליים מבצבצים וכבר ניתן לראות את צבע התכלת מככב ונותן לנו להרגיש בתוך מחזמר מתוק של אליס בארץ הפלאות,

החלטתי הפעם ברוח האביב להסתובב עם כובע קש ושמלת ג'ינס בצבע תכלת ולעשות לכם פוסט בהשראת אליס בארץ הפלאות, מודיעה מראש הפוסט צבוע בתכלת !!



תוך כדי שאתם מנערים את הארון לנקיונות הפסח סמנו לכן את הצבעים שישלטו האביב הזה והן ורוד צהבהב ותכלת ואולי כבר יש לכם אותם אז שימו אותם במקום בולט, הסברים על טרנדים בפוסטים הבאים.

המוטיב המרכזי של הפוסט הוא צבע תכלת, מבטיחה לכם שגם אם "תכלת" זה לא הצבע המועדף עליכם, עד לסוף הפוסט בטוח שתתאהבו ?

רשימת וויש ליסט שערכתי במיוחד בהשראת אליס-
 

חצאית וחולצה מג'ינס  - את הטוטאל לוק המושלם הזה מצאתי אצל המעצבת הישראלית - מאיה נגרי, שהשיקה קולקציה  תוצרת כחול לבן מדהימה , ביניהם קולקציית ג'ינס שכל אחת חייבת שיהיה לה בארון, עם תוספת של כובע קש לבן הפכתי את זה להופעה כייפית אביבית .
 
נעליים -  בצבע תכלת מחלומות - נעל מדהימה מניין ווסט מתוך הקולקציה החדשה שלהם- שהיא סופר מושלמת.
תיק - וכמובן שאי אפשר להיות ב"מוד תכלת" ולהתעלם מהארנק היפה הזה של ניין ווסט,  מעוצב בסטייל נקי וקפדני
 
 הלבשה תחתונה- אפשר לגלות לכן שיש לי אפילו חנות מדהימה בגן העיר בתל אביב שהיא בול ההשראה שלי לפוסט - לחנות קוראים אליס , שם ניתן למצוא את הלבשה תחתונה סקסית, וכל החנות מעוצבת בסגנון אליס בארץ הפלאות, לחובבי סטייל ועיצוב זה המקום המושלם.
 
 
איפור - באיפור ניתן לראות את צללית הקרם המככבת של מייבלין ניו יורק מסדרת color tattoo שהיא סדרת צלליות עמידה 24 שעות , בטח תצפו שבגלל שהיא עמידה היא תתלבש כמו "זפת" על העפעפיים אך לא, מדובר בצללית נעימה להפליא וכמובן שהבאת לכן דוגמא מהגוון הכי אליס בארץ הפלאות , כמובן שיש עוד מבחר רחב המעודפים עלי הבאג' הקרמי וסגול וינטאג'.
 
לקים - אז תרשמו ביומנים כי הקיץ הזה בגזרת הלקים יש שינויי לא עוד צבעי ניאון על הציפורניים אלא צבעי פסטל , שיתנו לכולנו להרגיש הכי "ארץ הפלאות" אולי בשל הקולקציה המטריפה של  new orleans opi  יש גוונים היסטריים, המשלובים עם לק שימר ולק פנינתי. והצבע שאני ממש לא מוותרת עליו קוראים לו גוון כחול סיני בוהק N62 אי אפשר להתעלם ממנו ..אה וגם וגם משאר הפסטלים.. תודו..

זהו "לימור בארץ הפלאות" מוכנה לצאת לנשום אוויר אביבי , נו נכון שהתאהבתן בצבע תכלת ?

 
באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי