מתנות שקונים למארחת בחג השני של פסח? - coca style

26 באפריל 2016

מתנות שקונים למארחת בחג השני של פסח?

מרגיש שהשבוע הזה קנינו מתנות חג ללא הכרה , ואופס עוד חג שני של פסח , אז שוב פעם מתנות? מה נקנה? יש לה הכל? הפעם החלטתי לתת לכן רעיונות למתנות שתלויים בסוג המארחת שאתם מתארחים אצלה, האם המארחת שלכן אוהבת טבע? האם היא אוהבת ים? או מסוג הנשים שאוהבות להתפנק?(כמוני), פוסט שמארחת שלכם תאהב אותי !! 

 
תגידו רק לי זה מרגיש שמשקיעים במתנות רק בחג העיקרי ערב פסח ובחג השני משקיעים פחות, אז זהו שלא לא בבית ספרי, יצאתי לתת לכם השראות למתנה ? אני חושבת שכל חג המארחת משקיעה ועמלה על אירוח וצריכים להעניק לה תשומת לב למתנה אישית ולא עוד קערה שתשבר או פרחים שיחזקו שבוע, יותר כייף זה לתת לה מתנה עם משמעות, מומלץ להעניק לה את המתנה עם פתק ברכה ולרשום לה, "השקעתי קצת מחשבה לגבי המתנה והבאתי לך את מה שבאמת יפנק אותך".

מתנה למארחת שאוהבת טיפוח פנים -
את הקרם העינים הזה כמעט שפספסתי והסיבה היא כי הקרם הזה היה נראה כמו משהו יוקרתי , בקופסא של בושם, ורק שפתחתי הבנתי שמדובר בקרם עיניים איכותי ביותר של חברת ג'יוואגו, מכיל זהב טהור 24 קארט, קרם עיניים יוקרתי הזהב מקנה עור זוהר וקורן, והדבר שהכי חשוב לכל אישה מצליח לטשטש את העיגולים הכהים סביב העניים


מתנה למארחת שאוהבת להתאפר-
אוהבת טרנדי איפור , ומוצרי יוקרה - ג'יבנשי השיקו ליין מדהים של צלליות קרם בלעדיות בצבעים מטאליים כיאה לאיפור של -"רק בשמחות" !! גאה לספר שיש לי אותו ואני דיי חורשת עליו.
 

 אם המארחת שלך אוהבת מסקרות אז קני לה מסקרה חדשה מבית קרליין  bold בגוונים של כחול כהה, וחום קטיפתי, המסקרה מדגישה את הריסים ויוצרת עיניים מהפנטות , אך אם המארחת שלך אוהבת מסקרה שחורה דרמטית ויוצרת נפח היא תשמח לקבל את המסקרה החדשה של פופה שמגיעה רק בגון שחור ועשויה מפיגמנט שבונה את מבנה הריסים.
 
 
ואם בא לך לפנק את הבת הקטנה של המארחת בצבעים עדיניים ובתוליים של צבע אז חברת אסנס השיקו את קולקציית הקיץ בגוונים טבעים כגון ניוד, פסטל,  ולסדרה קוראים i love nude דבר שמזכיר לי שגם אני אוהבת ניוד.
 
 

מתנה למארחת שאוהבת בישום - מארחת שעל השידה שלהאוסף מרשים של בשמים- ומה גם שאף פעם לא אומרים לבשמים לא, כל מארחת תשמח לעוד בושם עם ניחוח טוב, רק וודעו שזה מגיע עם פתק החלפה כי בושם בכל זאת ענין של טעם, רשימת הבשמים המומלצים שלי בינהם ויקטוריה סיקרט שכבש אותי כן זה עם המחוך ואם תרצו לדעת על עוד בשמים, כנסו כאן.

למארחת שמאמינה במוצרים  טבעיים-
חברת שוורץ ומוצרי תמר האגדיים תמיד מפתיעים והפעם השיקו מארז חגיגי של תרחיץ פנים, קרם גוף, ותחליב רחצה בניחוח מרענן טוב וטבעי, הייתי ממליצה לארוז את המתנה עם קילו תמרים זה ייתן למתנה הרגשה של מחשבה.
 
עוד רעיון למתנה או אולי אפילו מקום לעלייה לרגל בחול המועד זה בית הזית שנקרא - olea essence מקום שיש מוצרי טיפוח המבוססים על שמן הזית , אני חייבת להמליץ על תרחיץ זיתים גרגירי כמתנה הוא ממש מחטא ומגיע בריח לימוני  , כמו כן ניתן גם לפנק את המארחת בשמנים בטעמים לימון, בזילקום, ושום. החנות ממוקמת בלב ליבה של תל אביב רחוב בן יהודה 17 .
 
למארחת שאוהבת חופשות קיץ ושמש -  חברת avene הידועה במוצרים טובים ומעולים לאור השמש, משיקה ליין של מוצרים עם אחוז גבוה של מקדם הגנה, וכמובן מים טרמליים שלהם שזה אגדה, המים הטרמליים טובים למספר שימושים:  לקבוע האיפור, לאחר פעילות גופנית, לריענון בימי הקיץ החמים.
כך שאם המארחת שלך "מבינה עניין", אין ספק שהיא תתלהב מהמתנה הזאת.
 
 
מתנות למארחת שאוהבת מתנות שימושיות , קרמים רבותיי !!
למארחת שאוהבת מתנה שימושית שבין רגע אפשר לאסוף את כל הדברים ולהכניס אותם ישר למקלחת.
אז נתחיל ברשת סבון שהשיקו מרזים רבים , ביניהם סדרת ים המלח, וקרמים המוכרים בריחות מענייניים כמו תפוח ולבנדר המועדף אליי, בכלל אני יכולה להעיד על עצמי שכל פעם שאני מחפשת מתנה ואין לי רעיון מה ואיך? רגליי משוטטות ישר לסבון, בטוחה שאני לא היחידה?!
 
 

 ועוד קרמים , קארמה השיקו כמו בכל שנה את המארז שלהם בניחוח הכובש מאסק, מארז שאי אפשר להגיד לו לא, תמיד שימושי לקבל קרם גוף, דאודורנט, קרם ידיים, ותחליב רחצה
 ואם המארחת שלך היא סבתא אז עדיף לקנות לה מותג שהיא מכירה עוד מהשנים שלה, שהוא nivea , אין סבתא או אימא או ילדה שלא מכירה את הקופסא הכחולה של nivea ותמיד זה נוסטלגי וכייף להריח, אבל השנה הם השיקו ליין מאוד מיוחד וייחודי מתנות ומארזים מיוחדים, השוס הוא המוצר החדש שהוא "קרם גוף מרכך לגוף למקלחת" במקום למרוח קרם גוף אחרי שאת יבשה, אז המרכך גוף תפקידו לתת לך לחות בזמן שאת במקלחת ורטובה, פטנט ראשוני וטוב .. סבתא בטוח תאהב אה וגם אני.

 
מאחלת למארחים ולמארחות לאורחים ולאורחות  חג שמח
נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית.
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי