דו"ח קניות אינטרנטיות חודש יוני - coca style

11 ביולי 2017

דו"ח קניות אינטרנטיות חודש יוני

מי שחשב שבשיקום בית אני על הטלוויזיה חזק ורואה סדרות , טעות מרה , בין יומי העמוס עם המרפא בעיסוק, התזונאית, הפיזיותרפיסטית והכאבים , אני יודעת למצוא זמן לאתרי אופנה.. והאמת שזה התרופה שלי, אז בואו להציץ מה קניתי?!



אז לומר את האמת אחת התפילות שלי הייתה להספיק את הקיץ , ולהנות מהקיץ אבל לה' היו תכוניות אחרות לגביי, ועכשיו שאני מוגבלת  אני לא בטוחה שאצליח להנות הקיץ הזה, אבל בכל אופן קניתי פרטי קיץ וחורף וכולי תקווה שאקום על הרגליים ומהר . אז מה קניתי מהאתר zaful ?

1. כובע ברט ורוד- להזכיר לי שהיו ימים שהייתי מתלבשת כמו פרזיאית.. לגבי הכובע זה כבר אחרון אז תצטרכו לחכות - Accessories / Hats (click)
2.גרבי רשת עם פפיון- יש לה זה יפה במיוחד שאני חייבת להיות על שטוח ואז זה נותן טוויסט. Fishnet Bowknot Embellished Anklet Socks

3.חולצה עם קשר שרוך - בהתחלה חשבתי שהיא קטנה מאוד במידה , הייתי בטוחה שזה דפקט, אבל ששרכתי את החולצה ורק אז לבשתי הבנתי שזה הקטע שלה שהיא חנוקה ויש פתחים בקשרים.  Lace Up Off The Shoulder Cropped Top

4.משקפי שמש ורודות- סיבה מצויינת כדי לראות את החיים ורודים ושמחים-
Oval Retro Anti UV Windbreak Sunglasses
5.פרווה לבנה- כן תרימו גבה.. מה באמצע הקיץ אני מזמינה פרווה אבל נו חיפשתי מלא פרווה לבנה ועד שמצאתי אני לא מחכה ומזמינה.  Fluffy Faux Fur Coat


shein
ונעבור לפריט נוסף שמכניס בי הרבה תקווה והוא נעלי עקב.. אז נכון לרגע זה, החלום הרטוב שלי זה "לעלות על עקבים", אז בואו ניתן לעצמי לחלום ולהחלים ונרכוש נעליים שיגרמו לי "לקום על עצמי ומהר", ובינתיים זה רק " לראותם בלבד". הנעל מהאתר shein .
https://goo.gl/i94zrL


ונעבור לרשימת קניות נוספת ואחרונה לחודש מ- romwe שהכי אהבתי..

1. תיק ג'קט- אז בגלל שאני לא מעושרת , אין צורך להשקיע , על אותו תיק של מוסיקנו עם תג מחיר של 2000$ והעדפתי להשקיע 24$ והוא נראה פצצה רק בלי הלוגו כמובן. לקישור .https://goo.gl/gQjTdg .

2.חליפת מנטה מדהימה עם מכנס שורט ירקרק וג'קט הורס, אני מאוד אוהבת את הגוון והאיכות, לקישור -https://goo.gl/cd6f3M
3.  ג'קט עור- גם אם אנחנו בקיץ, תמיד הג'קט צריך להיות בהישג יד לערב קריר, וגם  כי אני ממש מכורה לג'קט אופנועים- לקישור https://goo.gl/wmcjPS 

וכמובן מי שרוצה לראות את אותו פריט שקניתי מקרוב או לשאול על מידה, או שאשלח לה תמונה חיה בשמחה , תפנו אליי בכייף.

אוהבת נשיקות וחיבוקים
לימור אלזמי יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי