זעקת טרנד- הדפס משבצות אפור - coca style

15 באוקטובר 2017

זעקת טרנד- הדפס משבצות אפור

טרנד הדפס משבצות אפור אף פעם לא נראה לי כמו פריט שיהפוך לסטייל, זה היה נראה לי זקן עייף, ובטח לא סטייל.

אם בזמנו הייתם מביאים לי אותו ומבקשים ממני לעשות סטייל, הייתי מחזירה לסל המיחזור ואומרת - נו צא'נס !! אבל דברים משתנים, ומה שאז נראה "חסר טעם" , היום הוא שיא הלהיט.



היום זה הזעקה האחרונה בעולם האופנה- בלוגריות, פאשנסטיות אימצו את הטרנד כבר בשבועות האופנה , באופנת הרחוב, מעצבי על משיקים מכנסים מחויטות, חליפות חצאיות שמלות והכל משבצות .

אז מה מצאתי ברשתות האונליין ?!

שמלת משבצות מהממת- יש לי עניין בשמלות זה הופך לי את החיים קלים שאני מתלבשת, לא כמו מכנס או חולצה שאת צריכה להפוך את הארון.
מצאתי את השמלה המושלמת גם בשרוולי פעמון, קשירה, שמלת גקט, כאילו כל הטרנדים הכי עכשווים בשמלה אחת !!
romwe-שמלות

romwe-שמלות
חצאית משבצות romwe לינק
חצאית- טוב אני יודעת שבזארה יש בדיוק כזה , אממה בזארה החצאית עולה  200 שקלים , ואילו כאן באתר רק 23$ אז בהחלט כדאי, כי בנינו זה רק טרנד, ולא כדאי להשקיע לטרנד זמני.
חצאית משבצות romwe לינק

חולצת משבצות - חולצה מדהימה מתאימה לחורף, טרנדית במיוחד עם שרוולים תפוחים-

תיק משבצות-
ולמי שפחות מתחברת למשבצות בבגד יכולה להביא טוויסט יפה בתיק, לזריזות החלטה , התיק הורס
לינק לתיק shein

ג'קט ההיסטרי אפור משבצות
- שכל פאשניסטה צריכה ללבוש !! הרעיון הוא לשחק ולשלב, האמת שהימרתי על 32 $ וזה הרבה יותר ממושלם אז מי שרוצה גקט מושלם שיושב בול ממליצה מאוד, אתם תודו לי..וכן אני הולכת לחרוש עליו.
קישור-romwe - גקט
עד כאן להיום בעניני טרנדים... עד הטרנד הבא

נשיקות אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי