פוסט מסניף- נרות רבותיי ! - coca style

20 בנובמבר 2017

פוסט מסניף- נרות רבותיי !

אז החורף מגיע , והגיע הזמן להתניע מנועים גם בבית וכדי להיכנס לאווירה החורפית- חייב לדאוג לריח טוב ונעים.


מה בחירת המערכת בנוגע לנרות ודיפיוזרים?
אז זה נכון שבישראל , צוות היוטבריות והבלוגריות מאוד אוהבים את חברת spring, וגם אני מאוד אוהבת , ואני שמחה לשתף אתכן בקולקציה היוקרתית של spring שאולי לא כולכם נחשפתם לקולקציה-
Spring private collection 

הנר הלבן - בריח summer blossom הוא הריח המועדף אליי ,  כי הוא ריח נקי וגם כי הוא מזכיר לי ניקיון ואווירה, יש תחושה שהנרות האלה לא נגמרים , הבית מפיץ ריח, אני יכולה להעיד שגם בלילות שאני לא מדליקה את הנר..עדיין הרייח נמצא ונוכח באוויר החדר.



הדפיוזר - המועדף אליי הוא amber&spice מיועד למי שאוהב ריחות עם נוכחות,זה ריח שמאוד מזכיר לי את תקופת הסילבסטר בחו"ל , את ריח הקינמון והאמבר שמשתלטים.


אתן יודעות שעולם העיצוב ממש חזק עבורי, ולי אישית חשוב שמוצרים יראו גם סטייל וישתלבו יפה בבית, ולפי מה שאתן רואים זה תואם את הסטנדרטים שלי זה מכניס הרבה שיק , קלאסיות ..ונו הכי חשוב ריח טוב.
אז ממליצה בחום, להתחיל להתארגן על אווירה, כי שקר וקודר בחוץ , אין יותר כייף להתענג על שמיכת פרווה להדליק נרות, לשתות קפה, ולהקשיב לטיפות הגשם.

חורף נעים ורייחני לכולנו
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי