קופון מתנה ממני -Romwe Black Friday - coca style

22 בנובמבר 2017

קופון מתנה ממני -Romwe Black Friday

הספירה לאחור מתחילה, היום חגיגת הקניות של הפאשניסטיות באוויר, ויש לי מתנה מדהימה לקוראות הבלוג שלי, לקראת ה- Black Friday

romwe

טוב אז  אחרי שמונה חודשים של שיקום שלא הצטלמתי בכלל( ורק קניתי וקניתי) , החלטתי לכבוד הבלאק פרדיי לתת טעימה ממני,  כן אני יודעת שהתגעגעתן, וגם אני מאוד.
 
אז קבלו אותי, שלמרות הקושי והחוסר אונים אילצתי את עצמי לחזור למה שאני אוהבת וזה להתלבש,
אז אומנם את זיו פניי לא תראו אבל מבטיחה שבקרוב, שתדעו שאני עושה מאמצים כבירים לחזור לעצמי ולהיות אותה לימור, אותה "קוקה קצת לוקה", ועם תוספת אקססורי נחמד ונחשק לגופי.

אז מה לבשתי לכבודכן ?
זוכרות את הג'קט שקניתי בפוסט של טרנד המשבצות, אז הוא הגיע והוא מושלם וזרקתי על עצמי "תבלין סטייל", הג'קט איכותי ממש הגיע עם שילוב של בד  קטיפה הורס, שילבתי אותו עם פסים וחגורה בשילובי זהב שזה נותן לוק מתוחכם.
ואם מישהי חפצה בג'קט מוזמנת להיכנס ללינק-


ועוד ג'קט הורס שהגיע, והוא ג'קט פסים לבן , טרנדי ומגניב , צרפתי לו חולצת גולף שחורה, משקפי שמש, וג'ינס.
הג'קט באיכות מעולה , מקפיץ כל הופעה,תכנסו ללינק, יש שם מבחר ענק של ג'קטים  https://goo.gl/ru3iMa




אז נחזור לעניין שלשמה התכנסנו..הרי מי לא אוהבת מתנות וקופונים.
אז יש לי הפתעה לקוראות הבלוג שלי coca style , לקראת הבלאק פרדי תוכלו לקבל הנחה של 5 $ מהאתר romwe על כל קנייה וללא הגבלת קנייה ומשלוח חינם החל מהיום מהתאריך 23.11-23.12
הקוד שלי הוא -  limoralzami-5 , מוזמנות להתייעץ איתי על מידות , לבטים וכ"ו.

שיהיה חג קניות שמח, תהיו בטוחות שאני הולכת לחגוג !

אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי