איך לתת טאץ לבית ? - coca style

7 בדצמבר 2017

איך לתת טאץ לבית ?

אתן מכירות אותי ויודעות כמה שאני אוהבת לעשות הום סטייל להפוך ולהלביש בתים, הפעם החלטתי לשנות את סגנון הבית ולהפוך את הבית לטבעי יותר ועם הרבה טאץ'? איך עשיתי זאת ? ואיזה חנות מדהימה גיליתי ברשת?


אז לאלה שלא יודעות העיצוב הכי מדובר ומעודף הוא עיצוב הסקנדינבי מתאפיין בעיצוב נקי , המתאפיין בחומרי גלם פשוטים וטבעיים, הצבעים השולטים הם אפור, לבן שמנת , הרבה ירוק של צמיחה וחומרים טבעיים כגון קש, חבלים עץ נצרים ועוד.
אך שימו לב אוטוטו אנחנו הולכים לחמם את הבית לסגנון מודרני יותר צבעים חמים,חורפיים ורמז יהיה הרבה קטיפה ..
אבל עד שאחמם מנועים לצבעים כהים נתחיל בקטנה.
מודה שלפאשניסטה כמוני מאוד קשה להתפס בסגנון עיצובי אחד  סקנדינבי או מודרני..אז עצבתי בטאץ' שלי, מקווה שתאהבו.

איך עשיתי זאת?
מבצעי הבלאק פרדיי עשו עימי הרבה חסד, ועזרו לי לעצב ולתת טאץ לבית במינימום כסף..משתפת אתכן בקנייה מצוינת שעשיתי באתר הום סטייל , מאוד מרוצה מהשירות הכל הגיע ארוז ומסודר , במחירים מדהימים ממליצה בחום, קבלו הצצה לעיצוב בחדר השינה בחרתי צבעים רגועים , הצבע השולט הוא הלבן, שהוספתי לו וילון עדין ויפה, וכמובן הוספתי את הטאץ שלי והוספתי את אותיות שיצרתי איתם את החותמת של מוסקינו ( נו נותנת השראה למעצבים הבינלאומיים )
 הוילון הלבן מהמם ועלה לי רק 56 שקלים- מציאה .
https://www.homestyle.co.il/product/וילון-דגם-הלן/
כמו כן כדיי לתת אווירה נעימה- בחרתי במפיץ ריח מהמם שמתאים לסגנון עשוי מעץ ומפיץ ריח ג'ינג'ר ולילי  עלה 16 שקל 
https://www.homestyle.co.il/product/נרות-ומפיצי-ריח-ג'ינג'ר-לילי/
הוספתי סלסלאות נצרים למראה טבעי ויפה שישתלב  ממש יפה בחדר.
וכאן אני חייבת להמשיך בוידוי , אני מאלה שאוכלות במיטה ואני יודעת שזה לא מנומס (סליחה אמא) ואם תהיתם אז גם הארוחה שלי חייבת להיות בשיק ובסטייל..ומצאתי פלייסמט שגם הוא דמוי נצרים מהמם מדהים ורק ב- 9 שח.

כמו כן התחדשתי בשטיח יפיפה קלוע בצבעי שחור לבן ,שנותן מראה שיקי וסטייל ועלה לי רק 56 שקלים, מרוב שהשטיח יפה מתקמצנת לדרוך עליו .

ולקנייה הכי מיוחדת שגרפה אינספור מחמאות והוא ההדום שלי , פוף שעשוי כולו מחבלים נראה כמו קש הוא יפה ואיכותי , ממליצה בחום עלה רק 116 שקלים.


אז מה אומרות על הקנייה השווה שלי? שווה ביותר נכון!! אז נהנתי מאוד להתחדש לקנות לקבל את כל ההזמנה עם שליח עד הבית שהייתי חייבת לעצור את הכל ולספר לכן.

באהבה 
לימור אלזמי- סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי