הפיג'מות שלי לחורף חם- - coca style

22 בינואר 2018

הפיג'מות שלי לחורף חם-

אתן יודעות מה המחמאה הכי כייפית לקבל? שאומרים לך שאת נראית מעולה גם בבית, כי לרוב בבית כולנו מרושלות , חולצה ענקית, גרביים לא קשורות , גם אני חוטאת בזה לפעמים מודה.

בתקופה האחרונה החלטתי להשקיע קצת יותר (מהסיבה שאני יותר מידי בבית), ובחרתי את רשימת הפיג'מות הנדירות שמצאתי ברשת, ממליצה על כולם  !! 



קבלו הצצה קטנה למבחר הפיג'מות שלי- תכניסו לרשימת ה- wish list
1. פיג'מת קטיפה מחויטת, חמימה ואיכות מעולה, קיבלה אצלי רמה של  5 כוכבים, יושבת בול על הגוף ומומלצת באהבה.
לינק לרכישה- shein




2.הפיג'מה שנראית מתוך מסלול של ויקטוריה סיקרט, עשוייה מבד סטאן ורוד פסים - מהממת ביופייה , כיפית ונעימה  מי שמעוניינת לקנות ממליצה מידה אחת יותר, כי זה יותר נוח שזה אוורירי.
לינק לרכישה- shein

3. סט פיג'מה של גופייה ומכנסון קצר עשוי מקטיפה - מיועד לימים פחות קרים, היא מאוד איכותית בצבע ירוק בקבוק, במאמר מוסגר כאן  אציין שפעם אחת אפילו יצאתי לארוחת ערב עם הגופייה הזאת מרוב שהיא יפה.לא לגלות!
לינק לרכישה- shein



4. שמלת פיג'מה כייפית להתכרבלות בצבע ורוד, מבד סטאן ומאוד איכותית.
לינק לרכישה- shein





5. ואחרונה חביבה היא הפיג'מה המועדפת עליי והיא חליפת השפן- עשויה מבד מאוד איכותי של כותנה , גם כאן לקנות מידה אחת יותר , ההדפס מקסים, פיג'מה מושלמת לתמונת אינסטגרם .






אוהבת
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית

052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי