רעיון מקורי להצעת נישואים - coca style

11 בפברואר 2018

רעיון מקורי להצעת נישואים

וולנטיין זה היום עם הכי הרבה הצעות נישואים בהיסטוריה כולה, אולי מהסיבה שאנשים רוצים איזשהוא תזכורת , אז אם בכוונתך להציע נישואים בדרך מיוחדת שהאישה  לא תחשוד לרגע - בבקשה?

אז אחרי שחגגת ודאגת לאישה לארוחת ערב ולאירוע וולנטיין שמכבד , הגיע שלב המתנות, וכאן המקום לציין שאתה נותן לה מתנה שהיא לא תבין מה זה בדיוק אבל רק שתפתח היא תבין על מה מדובר..

אז הרעיון הוא לקנות סידרה של בבושקות שזה הבובות שנפתחות מבובה גדולה לבובה קטנה פיצית, ולרשום על המתנה - שאהבתנו תתעצם ותגדל כמו משפחת הבבושקות . היא תפתח את הבובה הראשונה, השנייה, השלישית , הרביעית ובחמישיתתתתת קולולו תסתתר לה טבעת יהלומים דבר שהיא בטח לא חשבה על זה- וככה אתה יוצא מקורי, לא נדוש והופך את ההצעה לחוויה
הבבשוקת האלה נקנו ברשת האנליין סוהו.
לקנייה לחץ כאן - סט בבושקות שחור לבן 


נ.ב- רק בקשה ממני אם עשית את זה והצעת לה נישואים ברעיון המקורי הזה ,אנא בבקשה רשום לי למטה..שארגיש סיפוק גדול בבניית בית בישראל- ועכשיו קולולו ובשמחות.


באהבה ורק בשמחות
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. ברכה לכל הצופים באינטרנט, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי מלניה מקרון, אני בן 40 מישראל. התחתנתי בגיל 31 יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר. אחרי שנה אחת מנישואי ההתנהגות של בעלי נעשתה כל כך מוזרה ואני לא ממש מבין מה קורה, הוא ארז מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהב אותו שאני אף פעם לא חולם לאבד אותו, אני מנסה את הכי טוב שאפשר לוודא שבעלי יחזור אלי אבל הכל ללא הועיל, אני בוכה ובוכה מחפש עזרה, שוחחתי על כך עם משפחתו אבל לא קיבלתי תשובה. אז החברה הכי טובה שלי אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי . היא סיפרה לי על אדם שנקרא דרוזאגיידה, היא אמרה לי שהוא אדם גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין שום דבר שקשור לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא אמרה לי איך הוא עזר למספר אינספור אנשים ב להחזיר את מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, doctorosagiede@gmail.com או עם הוואטסאפ שלו בטלפון +2349026414771. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי ואני עשיתי, הוא אמר אחרי 3 ימים בעלי יחזור אלי ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, הייתי מאוד מופתע, זה כל כך מדהים. לאלוקים התפארת היחסים שלנו עכשיו מאוד הדוקים ושנינו חיים שוב באושר. אם נתקלת בבעיה דומה, פנה אליו כעת וקבל את הבעיה שלך לפתור אחת ולתמיד. אני גם עדות חיה

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי