זהירות - חוות דעתי על האתר ioffer - coca style

8 בפברואר 2018

זהירות - חוות דעתי על האתר ioffer

אז הפעם אני מבקשת ממכם להיזהר ולא להתקרב לאתר - ioffer , האתר הזה הוא מלכודת דבש, הכל נראה זול, איכותי ומהמם בפועל-קניתם אוויר.

אז בתור אחת שקונה בכל אתר אפשרי ותמיד נותנת כאן בבלוג ביקורת על אתרי אופנה ואונליין הפעם אני מחויבת להזהיר אתכן מהאתר ioffer.
כביכול האתר הוא חנות עם המון מוכרים פרטיים שרובם הם סינים , אבל אלה שמוכרים שם הם "המיץ של הזבל", סליחה שאני מתבטאת ככה , אבל מדובר בכנופיית רמאים שגם מישהי עם ניסיון של שנים בקניות ואונליין נפלה בפח- "איך נפלו גיבורות"?
אני אספר את הסיפור שלי בכדי שתבינו ואולי זה ישכנע אתכם לא לקנות שם ...אל תנסו חבל על הכסף !!!

מצאתי באתר ג'קט גינס מהמם ששמתי עליו עין , וחיפשתי איזה ממוכרים הוא עם משוב ופידבק טוב היה לי חשוב לקנות ממוכר שמקבל תשלום בפייפאל כי זה כלל חשוב בקניות אונליין..
שמצאתי דיברתי עם המוכר נשמע אמין , נתתי לו פייפאל הוא העביר לי  מספר מעקב, עד כאן הכל נשמע ורוד.. והחלומות שלי לג'קט בהחלט היו ורודים.



אז התחלתי לעקוב אחרי מספר המעקב, באפליקציה של דואר ישראל (שאני ממש ממליצה שתורידו אותה) , בדקתי מה קורה עם ההזמנה שלי והופ- "הפתעה", החבילה שלי נמסרה למיופה כוח בכתובת אחרת בכלל.
וכאן הכנסתי לתמונה את דואר ישראל, כמובן בגלל שאני בלוגרית הם סייעו לי ממש, ונתנו תשובה מפורטת שהמוכר שלי נתן את אותו מספר הזמנה לשני אנשים, ואני זאת שלא קבלתי את ההזמנה, אופס מכר לי אוויר.
אני ימשיך ויספר לכן ..שפניתי למוכר הוא כבר לא ענה, ioffer האתר לא מתייחסים, פייפאל לא מצליחים להשיג את המוכר, בקיצור נעקצתי ב 55$  שזה מרגיז ומעצבן..אז בבקשה ממכן תחסכו ממכם אכזבות..אל תקנו משם.

ועכשיו קצת מהתגובות ברשת שתדעו שאני לא לבד, בעורמה של נוכלי ioffer -


**אני אציין ששאלתי מכרים לגבי קניות שם, והתשובות לגבי האתר היו שנויות במחלוקת יש כאלה שקונים ומרוצים ויש כאלה כמוני שנעקצים..אז לומר את האמת..לא מגיע לאתר הזה פרנסה מאיתנו- אל תקנו !!


מקווה שעזרתי לכם
נשיקות
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

 

17 תגובות:

  1. ממי תפתחי תיק בפייפאל. בם יזכו אותך.ותודה על האזהרה!💕

    השבמחק
  2. האתר הטוב ביותר בעולם יותר טוב ויותר זול מאמזון או מאיביי משלוחים מהירים מכל העולם והכל בדואר רשום.
    שוש.

    השבמחק
  3. ממש לא מסכים איתך-ממש לא!
    קניתי מהם עשרות רבות של מוצרים. אולי כ 100 , ואולי חמישה לא הגיעו. 95 אחוזים הגיעו והייתי מאוד מרוצה. את פשוט מכלילה וחבל כל כך.

    השבמחק
  4. גם אני נעקצתי שם הזמנתי 6 צעיפים מאותו מוכר שילמתי משהו כמו 300 שקלים וקיבלתי צעיף אחד שפניתי למוכר הוא טען שזה בדרך ולא קיבלתי יותר כלום

    השבמחק
  5. הי הזמנתי 2 זוגות נעליים לא הגיעו ועכשיו האתר נסגר אין למי לפנות מה עושים?

    השבמחק
  6. תשובות
    1. כנראה נמחק בגלל מלא עקיצות ותלונות מצד קונים...

      מחק
  7. מתי האתר חוזר

    השבמחק
  8. היי יש לכם המלצה על אתר קניות מותגים שהוא לא יקר ??

    השבמחק
  9. אתר של נוכלים לא לקנות שם

    השבמחק
  10. גם אני הזמנתי מהם בשמים , נעליים ותיקים שום דבר לא הגיע פניתי למוכר כל הזמן היו מבקשים ממני לחכות אחרי כמה חודשים הפסיקו לענות

    השבמחק
    תשובות
    1. האבסורד שעכשיו שוב פעם הם פתחו אתר, והשאלה אם הם שוב פעם ירמו ויגזלו

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי